یک سیستم سانترال، خطوط شهری مجموعه را به تعداد زیادی خط داخلی تبدیل کرده و آنها را در اختیار کارمندان و بخشهای مختلف قرار میدهد. به همین خاطر، راه اندازی یک مرکز تلفن، حتی از نان شب هم برای مدیران شرکتها، سازمانها و ادارات نیز واجبتر است.
حال سوال اینجاست که یک سیستم سانترال از چه بخشهایی تشکیل شده است؟ ما امروز و در این مقاله به این پرسش به صورت مفصل پاسخ خواهیم داد و اجزا یک سیستم سانترال یا همان مرکز تلفن را بررسی خواهیم کرد. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.
سیستم سانترال چیست؟
همانطور که گفته شد، با استفاده از یک سیستم سانترال، میتوان از خطوط شهری تلفن که تعداد آنها محدود است، به خطهای داخلی دلخواه دست پیدا کرد. به عبارتی دیگر، به کمک یک مرکز تلفن، تمام کارمندان میتوانند به صورت اشتراکی از خطهای تلفن مجموعه استفاده کنند و پاسخ تماسهای ورودی را بدهند و یا خودشان تماس برقرار کنند.
البته سیستم سانترال امکانات دیگری را نیز در اختیار مدیران کسب و کار قرار میدهد که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-
مدیریت بهتر ارتباط با مشتریان
-
کنترل و نظارت آسانتر بر تماسهای ورودی و خروجی مجموعه
-
کاهش هزینهها با رایگان کردن تماسهای داخلی مجموعه
-
قابلیت راهاندازی اپراتور گویا
-
اعمال تنظیمات بهتر بر روی دسترسی کارمندان به خطوط تلفن
نظر شما