به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛آئین تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان زنجان به ریاست استاندار و با حضور حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و قمری مدیر کل توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.
در این مراسم شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان از جمله شرکت های منتخب صادراتی استان زنجان در سال ۹۸و۹۹بود.
مدیر عامل شرکت شیر "پگاه " زنجان در حاشه این مراسم در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه از سال ۸۹ این شرکت به عنوان واحد نمونه صادر کننده شناخته شده است گفت: در سال ۹۸ پنج میلیون یورو صادرات توسط شرکت پگاه صورت گرفته است.
کلامی فرد ادامه داد :عمده صادرات این شرکت به کشورهای عراق ارمنستان عمان و کویت و آذربایجان بوده است.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این شرکت در سال ۹۷ با قدرت بیشتری موارد صادراتی را پیگیری می کند اضافه کرد: ۲۵ درصد از تولیدات شرکت پگاه صادر می شود
کلامی فرد از افزایش ۲۰ درصدی تعداد نیروی انسانی این شرکت خبر داد و افزود: علی رغم وجود بیماری کرونا این شرکت تعدیل نیرو نداشته است.
این تولیدکننده با اشاره به اینکه شرکت پگاه به عنوان یک شرکت صادر کننده شناخته شده است اظهار امیدواری کرد: تا سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۵۰ تا ۶۰ درصدی ظرفیت تولید این شرکت باشیم.
کلامی فرد افزود:تولیدات این شرکت در حال حاضربا ۱۲۰ تن تولید به ۱۵۰تن در روز طی سال ۱۴۰۲ خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه شرکت پگاه قطب تولید کره کشور است اضافه کرد:با توجه به اینکه در سال گذشته واردات کره ممنوع شده است خاطر نشان کرد: این شرکت برنامه ها و زیرساختارهای تولید کره را توسعه داده است.
وی نیاز اصلی برای توسعه کشور را تولید دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در استان دید مثبتی نسبت به تولیدکننده وجود دارد.
گزارش دیگری حاکیست با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل، معاونین و مشاوران شرکت صنایع شیر ایران، نخستین نشست «برندینگ و ارتباطات» شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران(پگاه)، برگزار شد.
در این نشست، ضمن بررسی سیاستهای تبلیغی سال جاری، رویکرد ۱۴۰۰ حوزه ارتباطات و عملکرد ۹ ماهه روابط عمومی شرکتهای گروه، اقدامات و دستاوردهای روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران در سال جاری نیز، ارائه شد.
عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایرانبا اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در اعتلای برند تصریح کرد: حاصل زحمات همه واحدها توسط روابط عمومیها گزارش شده و این اطلاع رسانی مناسب منجر به تعالی برند پگاه، خواهد شد.
وی با اشاره به لازمالاجرا بودن مصوبات شورای سیاستگذاری تبلیغات صنایع شیر ایران توسط شرکتهای گروه، افزود: توقع ما از تمامی مدیران ارشد همکاران حوزه روابط عمومی پرهیز از مدیریت سلیقهای است و این یکسانسازی در حوزههای تبلیغات، بستهبندی محصولات، رسانه و ... است و پیروی از سیاستگذاریهای شورای تبلیغات یهعنوان یک تکلیف بر عهده مدیران عامل است.
قدوسی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده روابط عمومی در سال جاری، افزود: ما ابتدای یک راه طولانی هستیم و با اجرایی کردن استراتژیهای تعیین شده میتوان به آینده روشن برند پگاه امیدوار بود.
حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی در سال جاری، خواستار حرکت همکاران شرکتهای گروه در مسیر همسان سازی، یکسانسازی و در نهایت زیباسازی امور به عنوان اصول اساسی و مورد تاکید مدیرعامل شرکت در روابط عمومی، شد.
وی تصریح کرد: تلاش دسته جمعی همکاران روابط عمومی منجر به حضور قدرتمند و احیای نشان پگاه، خواهد شد.
در این نشست مدیران عامل و روابط عمومی شرکتهای تابعه نیز بهصورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند، ضمن بررسی عملکرد ۹ ماهه روابط عمومیها، شرکتهای پگاه زنجان، تبریز و فارس به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
نظر شما