به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به اجرای طرح اصلاح الگوی خدمات مسافری در پایانه مسافربری امام رضا(ع) گفت: یکی از مشکلات موجود در پایانههای مسافربری که زائران و مجاوران هنگام حضور در پایانه از آن گلایه داشتند، حضور جارچیان در پایانه، قیمتهای مختلف بلیت و صادر نشدن بلیت به نام افراد بود.
جلال قربانی افزود: برهمین اساس با همکاری دستگاه قضائی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای و شهرداری مشهد برای اولین بار در کشور اجرای طرح اصلاح الگوی خدمات مسافری در مشهد آغاز شد.
وی با بیان اینکه بر اساس این طرح فروش بلیت توسط شرکتها در داخل پایانه ممنوع شد، خاطرنشان کرد: زائران و مجاورانی که قصد سفر دارند باید بلیت مورد نیاز خود را به نام مسافر و از طریق اینترنت و شرکتهای مسافرتی خارج از پایانه خریداری کنند.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به محل سوار و پیاده شدن مسافران به اتوبوس تنها افرادی که بلیت به نام آنها صادر شده باشد، اجازه عبور از گیتها را دارند.
وی ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر جمع شدن جارچیان در پایانه، ایمنی سفر، پیشگیری از خرید بلیت به قیمتهای بالاتر و استفاده از بیمه در صورت بروز حادثه را برای زائران و مجاوران هنگام سفر به دنبال دارد.
قربانی گفت: با توجه به اجرای این طرح از زائران و مجاوران درخواست میشود بلیت خود را قبل از حضور در پایانهها و به نام فردی که قصد سفر دارد از طریق اینترنت و درگاههای فروش بلیت و شرکتهای فروش بلیت خارج از پایانه خریداری کنند.
منبع: صداوسیما
انتهای پیام/
نظر شما