کاپیتان استقلال یک فصل دیگر در استقلال خواهد بود. بازیکنی که در سال‌های اخیر به سبب تجربیات بالا تبدیل به یکی از عناصر مهم در باشگاه استقلال و حتی تیم ملی فوتبال ایران شده است.

روزبه چشمی در گفت‌وگو با قدس: ماندم تا کام هواداران را شیرین کنیم

​​​​​​​گرچه چشمی جایگاهش در تیم‌ملی را از دست داده اما تجربه او به استقلال کمک قابل توجهی خواهد کرد تا آبی‌ها فصل آینده نیز در پست هافبک دفاعی و دفاع احساس کمبود نکنند. با چشمی در مورد ماندن در استقلال و روزهای پیش رو گپ زدیم که در ادامه می‌خوانید.

چه شد در استقلال ماندگار شدی؟
 در روزهای اخیر مذاکراتی با باشگاه استقلال داشتم. صحبت‌هایی کردیم و بنا شد اقداماتی از سوی باشگاه انجام شود. مشکل خاصی در میان نبود. دو طرف برای ادامه کار کاملاً با انگیزه و علاقه‌مند هستیم. استقلال خانه من است و دوست داشتم در خانه‌ام بمانم و ماندم.

 درباره پیشنهادهایی که در یک ماه اخیر از آن رونمایی شد، بگو؟
 چند پیشنهاد خارجی داشتم اما ترجیح می‌دهم در استقلال بمانم و به تیم خودم کمک کنم. فصل پیش در روز آخر، قهرمانی را از دست دادیم که بسیار تلخ بود. امیدوارم در فصل جدید جبران کنیم و با هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم. ماندم تا کام هواداران را شیرین کنیم.

روند نقل و انتقالاتی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟
به اعتقاد من همه چیز در حال خوب پیش رفتن است. می‌بینید برخلاف فصل گذشته، بازیکنی از ما جدا نشده است. حسینی هم در استقلال خواهد ماند و دراین زمینه با مسئولان باشگاه صحبت کردم و اعلام شد مشکلی وجود ندارد. امیدوارم همه مشکلات برطرف شود. چیزی که اهمیت دارد این است که استقلال در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد و تمرینات هم به موقع شروع شود. در حال حاضر یک هفته است شروع کردیم و ادامه این روند می‌تواند به موفقیت ما در فصل جدید کمک کند.
آیا می‌توان به مدعی بودن استقلال در فصل جدید خوشبین بود؟ بی‌شک همین طوراست. اگر به نتایج لیگ برتر در تمام سال‌های برگزاری نگاه کنید می‌بینید به جز یکی دو مورد استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده است. به نظر من این فصل هم ما مدعی قهرمانی خواهیم بود و تلاش می‌کنیم دل هواداران استقلال را شاد کنیم و نتایجی بدست آوریم که در خور شأن این باشگاه باشد. امیدوارم بتوانیم ناکامی فصل گذشته را جبران کنیم. 


در مورد هواداران استقلال و توقعاتشان هم صحبت کن.
هواداران استقلال لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم بهترین نتایج رقم بخورد. آن‌ها صبورانه کنار ما مانده‌اند و با تمام ناملایماتی که در حق استقلال می‌شود دست از حمایت تیمشان برنمی‌دارند.

دوباره تو را در ترکیب اصلی تیم ملی خواهیم دید؟
تمام تلاشم همین است که باز به روزهای خوب گذشته در تیم ملی برگردم. آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی کشورش بازی  کند. من هم دلم می‌خواهد دوباره مورد اعتماد کادر فنی تیم ملی باشم.

فکر می‌کنی تیم ملی به جام جهانی برسد؟
به‌نظر من رسیدن به جام جهانی دیگر هدف دست نیافتنی برای ما نیست. ما باید تلاش کنیم از گروهمان صعود کنیم. با افزایش تیم‌های جام جهانی، همین الان هم ما صعودمان قطعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.