رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی از راه‌اندازی پویش" یک شهر رمضان" برای اهدای افطاری به خانواده های نیازمند در شهر مشهد خبر داد.

پویش اهدای افطاری با نام "یک شهر رمضان" در مشهد راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، آرزو حیدریان افزود: در قالب این پویش حدود سه هزار پرس غذای گرم سالم برای افطاری خانواده های شناسایی شده توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به توزیع بسته های حمایتی ویژه  رمضان با عنوان طرح "طعم مهربانی، سخاوت رمضانه"  ادامه داد: تاکنون ۸۸۰ عدد از این بسته های غذایی در بین گروههای هدف در سطح استان توزیع شده است.
رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: این بسته های غذایی برای مادران باردار، خانواده های کودکان با نیازهای ویژه و بیماران نیازمند کرونایی اختصاص می یابد.
حیدریان افزود: این بسته های غذایی در شهرستانهای کلات، قوچان، بردسکن، طرقبه و شاندیز، تربت جام، تربت حیدریه، بجستان، سرخس، صالح آباد، خواف، تایباد، خلیل‌آباد، باخرز و حاشیه شهر مشهد در حال توزیع است.  
وی ادامه داد: بسته های غذایی با توجه به نیت خیران به چند مدل تهیه و اهدا شدند که در مجموع شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، قند و چای، گوشت، پنیر و رب گوجه فرنگی، تخم مرغ، تن ماهی، ماسک و مواد ضدعفونی به ارزش  بین ۲۰۰ تا  ۳۰۰ هزار تومان است.
رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی برگزاری وبینارهای سلامت محور در رابطه با بیماریهای شایع بانوان از جمله سرطان پستان،  برگزاری مسابقات فرهنگی سلامت محور، کمک به درمان جراحی کودکان، برنامه های حمایتی توانبخشی برای کودکان با نیازهای ویژه و برنامه ویزیتهای رایگان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی رایگان را از برنامه های شورای مشارکتهای زنان به ویژه در هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت ماه) برشمرد.
شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین زنان سلامت خراسان رضوی که اکنون بیش از هزار عضو دارد برای نخستین بار در کشور از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.