سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: گزارشاتی که از تخلفات به ما داده شده است، نشان می‌دهد حساسیت، دقت و پیگیری بازرسان انتخابات نسبت به ادوار قبل بیشتر شده و این جای قدردانی دارد.

نبی‌پور: حساسیت، دقت و پیگیری بازرسان انتخابات نسبت به ادوار قبل بیشتر شده

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از   استانداری خراسان رضوی، محمدعلی نبی پور در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در موضوع برگزاری انتخابات الکترونیکی در مشهد، بیش از ۵۰۰۰ صندوق الکترونیکی از وزارت کشور تحویل شده و دوره آموزشی برای کارشناسان در تهران برگزار و در هفته‌های آینده آموزش در سطح استان شروع خواهد شد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت موضوع مشارکت در انتخابات ادامه داد: در کنار امنیت، سلامت و رقابت، یکی از ارکان اصلی انتخابات موضوع مشارکت است و حضور پر شور مردم در انتخابات می‌تواند باعث افزایش اعتبار بین‌المللی ایران شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم در سطح ملی افرادی که در فرآیندهای افزایش مشارکت تاثیرگذار هستند، حضور پیدا کنند.
نبی پور خاطرنشان کرد: کاری که بر عهده ما است؛ در سطح شهرستان‎ها، فرمانداران و بخشداران ضمن اجرای فرآیندهای انتخابات در حوزه مشارکت سیاسی نیز فعالانه‌تر اقدام کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با قدردانی از بازرسان ستاد انتخابات استان بیان کرد: گزارشاتی که از تخلفات به ما داده شده که با متخلفان برخورد لازم شده است، نشان می‌دهد که حساسیت بازرسان انتخابات نسبت به ادوار قبل بیشتر شده و این جای قدردانی دارد.
وی با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری بر حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تاکید کرد و گفت: مسئولین امر انتخابات باید در تمام مراحل، طبق قانون بدون دخالت دادن سلایق سیاسی عمل می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.