بعد از نبردهای جانانه دیشب، امشب هم می‌توانیم در یک چهارم نهایی یورو تماشاگر نبرد دانمارک و چک باشیم. دو تیمی که با سخت‌کوشی بالا آمدند و همه را غافل‌گیر کردند. به خصوص چک‌ که در یک غافل‌گیری محض، هلند یکی از مدعیان را مات کرد و شایستگی مردانش را به رخ کشید. آن‌ها به عنوان تیم سوم گروه خود صعود کردند و حالا تبدیل به تیم ترسناکی شده اند.

دانمارک هم با شکست دادن ولز نشان داد که سوداهای بزرگی در سر دارد. این بازی ۲۰:۳۰ امشب انجام می‌شود و شما می‌توانید ۲۳:۳۰ هم نظاره گر بازی پربرخورد اوکراین و انگلیس باشید. انگلیس اگر واقعاً می‌خواهد برای قهرمانی کاری انجام دهد، باید از همین‌جا شروع کند. تیم ساوگیت با شکست دادن آلمان به یکی از آرزوهای هوادارانش جامه عمل پوشاند اما آروزی بزرگ‌تر که همانا قهرمانی در یورو است، هنوز پیش روی سه‌شیرهاست. در انگلیس استرلینگ و کین با گل هایی که مقابل آلمان به ثمر رساندند از بحران خارج شدند و می‌توان امیدوار بود آن‌ها برای رسیدن به دروازه حریفان زجر کمتری بکشند.

دروازه بتنی انگلیس

 در مورد تیم انگلیس نکته طلایی کلین شیت های پیکفورد در ۳۷۷ دقیقه حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس است.او در مسابقات یورو هیچ گلی دریافت نکرده و هر ۱۰ شوتی که به سمت دروازه‌اش زده شده را هم سیو کرده است. جردن پیکفورد فصل گذشته اشتباهات عجیبی در ترکیب اورتون انجام داد اما با این وجود گرت ساوتگیت اعتماد خود را نسبت به این دروازه بان حفظ کرد و او حالا در رقابت‌های یورو پاسخ این اعتماد را داده است.گری نویل به تمجید از جردن پیکفورد پرداخت و در توییتر خود نوشت: «جردن پیکفورد بیش از همه من را شگفت زده کرد. همچنین فکر می‌کنم که او تاکنون بهترین بازیکن انگلیس در مسابقات بوده باشد. من او را در اورتون مورد انتقاد قرار دادم، اما در انگلیس بازیکن متفاوتی است».

تیم موزی شوچنکو

شاه جغدها(نمایه تیم اوکراین در یورو۲۰۲۰) البته تیمی موزی است. تیمی است که با اندیشه های شوچنکو خوب هدف گذاری می‌کند و با برنامه برای پیروزی جلو می‌رود. اتفاقاً آن‌ها هم برای رسیدن به آرزوی ابدی مردمشان انگیزه های زیادی دارند و حالا با رسیدن به این مرحله اعتماد به نفس لازم را هم بدست آوردند. جالب اینکه برنده دو دیدار امشب در مرحله نیمه نهایی به تور هم می‌خورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.