دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس از ارسال بیش از ۳۰ هزار اثر هنری به دبیرخانه این جشنواره، که با هدف حمایت از پرندگان شهر مشهد برنامه‌ریزی شده است، خبر داد.

ارسال ۳ هزار اثر هنرمندان و شهروندان مشهدی به جشنواره ققنوس

به گزارش قدس آنلاین، امین زحمتکش  با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، افزود: فراخوان اولین جشنواره عکاسی و نقاشی "ققنوس" سال گذشته با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد منتشر شد.

وی بیان کرد: مهلت اولیه ارسال آثار تا نیمه تیرماه جاری، بود که با توجه به استقبال بی نظیر هنرمندان و شهروندان از این جشنواره هنری و درخواست تمدید مهلت ارسال آثار، مقرر شد بازه زمانی دریافت آثار  تا ۲۰ تیرماه امسال تمدید شود.

زحمتکش افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات کبوتر حرم، پرندگان شهر مشهد و حمایت از پرندگان به ویژه در روزهای سرد زمستان در بخش عکاسی در ۲ سطح عکاسی حرفه‌ای و عکاسی موبایلی و در بخش نقاشی نیز در ۲ سطح نقاشی بزرگسالان و نقاشی کودکان  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس ادامه داد: هنرمندان، علاقه مندان و شهروندان مشهدی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نامه شرکت در این جشنواره به آدرس اینترنتی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد به نشانی services.mashhad.ir  مراجعه کنند و آثار خود را از طریق اپلیکیشن های پیام رسان به دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۹۳۹۶۸۵۶۱۸۵ ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.