معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از ارسال ۲۰۰ اثر به سومین جشنواره طراحی لباس ایرانی اسلامی ردای گوهرشاد و برگزاری نمایشگاه با حضور اثار برتر خبر داد.

ارسال ۲۰۰اثر به سومین جشنواره ردای گوهرشاد مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل زاده گفت: فراخوان این جشنواره در خرداد ماه سال جاری منتشر شد و علاقمندان تا ۱۵ تیرماه فرصت داشتند اثار خود را  در سه بخش  لباس های رسمی، مجلسی و عفاف و حجاب  و یک بخش ویژه دانش‌آموزان طراحی دوخت  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند .

وی  با بیان اینکه  سومین جشنواره ردای گوهرشاد، با محوریت حجاب اسلامی، ایرانی  در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد، افزود: ۱۷ تیرماه نشست داوران با حضور کمیته متخصین شامل اساتید دانشگاه، صاحب نظران و خبرگان صنعت پوشاک و مد برگزار و در نهایت از بین ۲۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ،  ۱۲۰ اثر به مرحله داوری و نمایشگاهی راه یافت .

اسماعیل زاده با اشاره به برپایی نمایشگاه ردای گوهرشاد با استفاده از ۱۲۰ اثر منتخب، تاکید کرد: از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ تیرماه نمایشگاه این جشنواره واقع در سالن ترمه‌چی در بوستان کوهسنگی مشهد با رعایت کامل شیوه ‌نامه‌های بهداشتی دایر خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.