رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نباید از ما توقع مدال در المپیک را داشته باشند اما امیدوارم که بهترین نتیجه تاریخ روئینگ و کایاک در بزرگترین رویداد ورزشی جهان را کسب کنیم.

سهرابیان: امیدوارم بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی در المپیک را بگیریم

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا سهرابیان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون قایقرانی، اظهار داشت: این مجمع هر سال برگزار می‌شود و هیئت‌های استانی از عملکرد فدراسیون و اتفاقاتی که افتاده، مطلع می‌شوند. خوشحالم مواردی که مطرح شد، مورد موافقت اعضای مجمع بود و باعث افتخارم بود که خانواده  قایقرانی دوش به دوش هم، کار کردند.

وی در خصوص قایق‌های مانده در گمرک، توضیح داد: چند ساعت پیش نامه موافقت ارسال شد و فردا نمانیده ما برای انجام ترخیص می‌رود. خوشحالم که قایق‌ها به دستمان می‌رسد تا برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ آماده شویم. البته قایق سال ۹۶ خریداری شده است  الان که صحبت می‌کند ۱۴۰۰ است امیدوارم وقتی به دست ما می‌رسند دچار صدمه و آسیب نشده باشد.

سهرابیان در خصوص پرداخت پاداش به ورزشکاران المپیکی، گفت: با رعایت پروتکل‌ها، پاداش‌هایی را به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی و مربیان پرداخت کردیم. به خاطر کمبود وقت از نفرات کمی تجلیل شد اما بعد از المپیک از همه کسانی که زحمت کشیدند تا به المپیک برسیم، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بارها گفته‌ام از ما توقع مدال نداشته باشند اما امیدوارم بهترین نتیجه تاریخ روئینگ و کایاک را بگیریم.

سهرابیان در مورد سفارش قایق برای المپیکی‌ها گفت: تمام کارها انجام شده است. البته ملی پوشان پاروهای شخصی خودش را می‌برند و چند ساعت هم زودتر به فرودگاه می‌روند تا بتوانند پاروها را بسته‌بندی کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.