به همت معاونت خدمات زائرین آستان قدس رضوی، نشریه «پیام خدمت» با محوریت معرفی فعالیت‌ها، خاطرات و توانمندی‌های کارکنان این معاونت منتشر می‌شود.

گزارشی از فعالیت‌های معاونت خدمات زائران آستان قدس رضوی در «پیام خدمت»

به گزارش قدس آنلاین، تاکنون ۵ شماره از این نشریه منتشر شده که به معرفی خدمات بخش‌های مختلف همچون اداره خدمات فنی از جمله تعمیرات خودروی برقی، تعمیرات ماشین‌های شست و شو مکانیزه، تعمیرات صندلی چرخدار، نصب سازه‌های نمایشگاهی، سرویس و نگهداری ماشین آلات سنگین و...می پردازد.

گزارشی از فعالیت در بخش اداره روشنایی اعم از ساخت و بازسازی و تامین المان‌های روشنایی، تنظیف، تطهیر و آراستگی محیط، نماآرایی حرم مطهر رضوی در مناسبت‌های مذهبی نیز در این نشریه به صورت مجزا آورده شده است.

همچنین نشریه «پیام خدمت» به ارائه خدمات بخش‌های ساعت، مخابرات، بالابر، اداره امانات و اشیاء پیدا شده، اداره امور تسهیلات زائرین، اداره خدمات عمومی، همچون خدمات نظافت، فرش، گل آرایی، پارکینگ، بهداشت و... اشاره دارد و مخاطبان را با فعالیت‌های این بخش‌ها آشنا می‌کند.

گزارشی از فعالیت در بخش‌های چایخانه حرم حضرت رضا(ع)، اداره امانات و اشیاء گم شده، اداره روشنایی، مدیریت مهمانسرای حضرت(ع)، اداره تسهیلات، اداره خدمان فنی بخش دیگری از مباحث نشریه پیام خدمت است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.