انتخاب چهاردهم

اختلاف نظر میان یحیی گل محمدی و جعفر سمیعی از همان روزهای شروع به فعالیت مدیرعامل جدید وجود داشت اما با تلاش جعفر سمیعی روابط این دو چهره خبرساز در باشگاه پرسپولیس بهبود یافت و با تمدید قرارداد گل محمدی موضوع مدیریت شد تا خبری در این زمینه مطرح نشود، اما با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ دوباره روابط مدیرعامل و سرمربی شکرآب شد.

کارد به استخوان پرسپولیسی ها رسید

گل محمدی که از شرایط پرداختی های باشگاه در ماه‌های اخیر به شدت ناراضی بود ترجیح داد موضوع نارضایتی خود و شاگردانش را رسانه ای کند. با مصاحبه تند گل محمدی با هدف انتقاد از سمیعی بابت سیستم مالی، رسانه های همسو با گل محمدی انتقاد وی را پر و بال دادند. اما از داخل باشگاه پرسپولیس خبر می رسد گزارش اتفاقات اخیر پشت پرده حملات رسانه به سمیعی در رسانه های گروهی به اطلاع مدیرعامل رسیده به همین دلیل وی در گفت و گو با اعضای هیئت مدیره نارضایتی خود را نسبت به این اتفاقات اعلام و عنوان کرده گروکشی در این برهه که باشگاه با مشکلات مالی گریبانگیر است اتفاق خوبی نیست.

حالا این سؤال به وجود می آید چرا یحیی در این مقطع وارد چنین چالشی با مدیرعامل شد؟گفته می شود وی به شدت نگران است با تغییر دولت و تغییر مدیریت در سطح کلان مدیریت دستگاه ورزش باشگاه پرسپولیس گرفتار تغییرات مدیریتی شود که این اتفاق می تواند به کلی موضوع پرداخت مطالبات را به سایه ببرد و دردسرهای بزرگی برای او و اعضای کادر فنی تیمش به وجود آید. از آنجا که گفته می شود رقم قرارداد یحیی سنگین است و از چندی قبل به عنوان یکی از سوژه های جنجالی فضای مجازی مطرح شد ممکن این اتفاق با مشکلات کنونی به یک چالش بزرگ برای سرمربی پرسپولیس تبدیل شود و او نتواند هرگز به مبلغ کامل قراردادش دسترسی پیدا کند. اما چالش میان گل محمدی و سمیعی،سبب شد سایر بازیکنان پرسپولیس هم خواهان برطرف شدن مشکلات مالی شوند،آن‌ها با اشاره به مشکلات مالی شخصی عنوان کردند صبر آن‌ها لبریز شده اما روشی مسالمت آمیز برای حل این موضوع را انتخاب کردند که در غیر این صورت می توانستند مثل بازیکنان استقلال از حضور در تمرین صرف‌نظر کنند.البته پیدایش چنین اتفاقاتی در باشگاه های بزرگ دور از تصور نبود،به ویژه از سوی بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است و می دانند هر شرطی بگذارند برای تمدید قرارداد مسئولان باشگاه مجبورند آن‌ها را برآورده سازند تا آن‌ها را به این ترتیب حفظ کنند و تمدید قراردادشان را عملیاتی کنند. با این شرایط باید دید سرانجام این داستان چه خواهد شد و آیا سمیعی و هیئت مدیره توانمندی عبور از این چالش را دارند یا اینکه بعد از استقلال،پرسپولیس هم قربانی بحران اسکناس خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.