۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 771672

سفر به جزایر و شهرهای جنوبی ایران، هیچوقت خالی از لطف نیست. این مناطق نه تنها جاذبه­های تاریخی و تفریحی متعددی را در خود دارند، بلکه از جاذبه­های طبیعی فراوانی نیز برخوردار هستند و طبیعت بکر این مناطق، همیشه برای مسافران جذاب بوده است.

سفری متفاوت به جزیره زیبای قشم

یکی از این جزایر، جزیره زیبای قشم می ­باشد. این جزیره که یکی از جنوبی­ترین شهرهای ایران می­باشد و جزو جزایر استان هرمزگان به حساب می­آید، طبیعت فوق­العاده­ای دارد. حال ما در این مقاله می­خواهیم تعدادی از جاذبه­های طبیعی این جزیره را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد سفر به قشم را داشتید، از آنها دیدن کنید. در انتها به شما خواهیم گفت که از چه طریقی می­توانید بلیط هواپیما چارتر به مقصد این جزیره را خریداری کنید.

دره ستارگان

یکی از بی­نظیرترین و متفاوت­ترین جاذبه­های گردشگری طبیعت قشم، دره ستارگان می­باشد. دره ستارگان در واقع مجموعه­ای از کوه­ها و صخره­هاست که طی زمان بر اثر باد و باران و تندباد، شکل گرفته­اند و ستون­های بزرگ و مخروط­های نوک تیزی را شکل داده­اند. به این دلیل به این جاذبه طبیعی، دره ستارگان می­گویند که بومیان این منطقه عقیده دارند که اینجا بر اثر برخورد یک ستاره به زمین، به این شکل درآمده است. در هر صورت دلیل شکل­گیری این مجموعه خیره­ کننده هر چه باشد، نباید بازدید از آن را از دست بدهید.

جنگل حرا

یکی از خاص­ترین پدیده­های طبیعی ایران، جنگل حرا قشم می­باشد. این جنگل که به جنگل دریایی نیز معروف می­باشد، زمانی جذابیت خیلی زیادی پیدا می­کند که سطح آب اطراف آن پایین بیاید و بخشی از تنه و ریشه درختان آن نمایان شود. در آن زمان گردشگران می­توانند از طریق قایق خود را به دل این جنگل­ها برسانند و از زیبایی­های شگفت انگیز آن لذت ببرند.

تنگه چاهکوه

یکی دیگر از دیدنی­های قشم، تنگه چاهکوه می­باشد. چاهکوه مجموعه­ کوهستانی و صخره­ای می­باشد که در دل صخره­های آن، حفره­های متعددی وجود دارد و به همین دلیل به آن چاهکوه می­گویند. زمانی که در این منطقه باران می­بارد، آب زیادی داخل حفره­های چاهکوه جمع می­شود و منظره زیبایی را ایجاد می­کند. اگر به قشم رفتید و دوست داشتید سری به تنگه چاهکوه بزنید، حتما در میان صخره­های زیبای آن قدم بزنید و از دیدن این مناظر طبیعی خارق­العاده لذت ببرید.

سفر به جزیره قشم

اگر دوست داشتید سری به جزیره زیبای قشم بزنید و از دیدنی­های طبیعت آن لذت ببرید، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده و بلیط هواپیما تهران قشم را خریداری کرده و سفر خود را آغاز کنید. شما می­توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، بلیط هواپیما را با در نظر گرفتن ایرلاین مورد نظر خود، قیمت بلیط و همچنین ساعت پرواز، انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید. همان زمان می­توانید بلیط هواپیما قشم تهران را نیز برای برگشت خود انتخاب کرده و هزینه هر دو را پرداخت نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.