مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: جاده «شهرکرد- بروجن» تا سال آینده تکمیل می شود.

وعده یک ساله برای تکمیل جاده «شهرکرد- بروجن»

به گزارش قدس آنلاین، حمید ربیعی با بیان اینکه جاده «شهرکرد- بروجن» تکمیل نشده است، اظهار کرد: سه کیلومتر در بخش ورودی «سفید دشت» تا خروجی «فرادنبه» عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اینکه این مسیر در حوزه شهری قرار دارد، عنوان کرد: شهرداری «فرادنبه» مسئول اجرای بخشی از این پروژه بوده است اما به دلیل کمبود اعتبارات شهرداری این مهم برعهده اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفت.

مدیر ساخت و توسعه راه‌ها اداره راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ماه آینده عملیات ساخت و ساز شروع می‌شود، گفت: برای ساخت این سه کیلومتر از جاده بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ربیعی به گذر لوله انتقال گاز فشار قوی از این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: همسطح سازی جاده در این منطقه به دلیل عدم امکان جابجایی خط لوله با مشکل همراه است.

وی افزود: برای عبور از این لوله‌های گاز بر اساس نقشه‌های موجود پل‌هایی ساخته می‌شود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به اجرای لایه سوم آسفالت محور «شهرکرد- بروجن» اشاره کرد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت این محور نیاز است.

ربیعی با بیان اینکه بارندگی و کاهش دما در استان عملیات‌های جاده سازی را با کندی مواجه می‌کند، اظهار کرد: در صورت مساعد بودن هوا این پروژه تا سال آینده تکمیل می‌شود.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.