مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز از فعال شدن میز خدمت الکترونیک شرکت ملی گاز ایران در پورتال این شرکت خبر داد.

راه اندازی میز خدمت الکترونیکی شرکت ملی گاز ایران

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شانا؛ سید محمد سراجی گفت: ۲۲ خدمت در حوزه گازرسانی توسط شرکت‌های گاز استانی، دو خدمت ستادی شامل رسیدگی و پاسخگویی به شکایت‌ها و حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا و ۱۰ خدمت هم در حوزه شرکت‌های مستقل ستادی که در حال بازنگری و شناسه‌دار شدن بوده و مرتبط با شرکت‌های گاز استانی، پالایشی و انتقال گاز هستند، به مردم ارائه می‌شود.

 

وی افزود:مردم هم‌اکنون می‌توانند از طریق سایت ICT.nigc.ir و میز خدمت الکترونیک به آدرس nigc.ir/services خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنند و از طریق سایت به مبادی مربوطه برای گرفتن خدمت، منتقل شوند،

 

به گفته مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز مردم همچنین از سایت www.mardom.ir که مربوط به خدمات الکترونیکی دولت است نیز می‌توانند خدمات خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.