به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شانا؛ سید محمد سراجی گفت: ۲۲ خدمت در حوزه گازرسانی توسط شرکتهای گاز استانی، دو خدمت ستادی شامل رسیدگی و پاسخگویی به شکایتها و حمایت از پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکترا و ۱۰ خدمت هم در حوزه شرکتهای مستقل ستادی که در حال بازنگری و شناسهدار شدن بوده و مرتبط با شرکتهای گاز استانی، پالایشی و انتقال گاز هستند، به مردم ارائه میشود.
وی افزود:مردم هماکنون میتوانند از طریق سایت ICT.nigc.ir و میز خدمت الکترونیک به آدرس nigc.ir/services خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنند و از طریق سایت به مبادی مربوطه برای گرفتن خدمت، منتقل شوند،
به گفته مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز مردم همچنین از سایت www.mardom.ir که مربوط به خدمات الکترونیکی دولت است نیز میتوانند خدمات خود را پیگیری کنند.
انتهای پیام/
نظر شما