برای اولین بار دوره حسابرسی عملیاتی به مدت سه روز و با مشارکت ۳۰ نفر از کارکنان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی حسابرسی عملیاتی در برق منطقه ای مازندران و گلستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران، در سال های اخیر کانون توجه و دامنه بسیاری از حسابرسی ها در بخش عمومی و خصوصی دستخوش دگرگونی هایی شده است و از آنجا که صورت های مالی به تنهایی پاسخگویی نیازهای اطلاعاتی مدیریت نیست، مدیران در بخش های خصوصی و دولتی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر به منظور ارزیابی و قضاوت در مورد کیفیت عملیات و پیشرفت های عملیاتی هستند.
در این راستا با عنایت به جزء ۱۲ از بند "ی" تبصره ۲ قانون بودجه سالجاری کشو، مدیرکل دفتر مجامع عمومی و نظارت مالی شرکت توانیر مبنی بر تکلیف این شرکت در انجام حسابرسی عملیاتی و به منظور فراهم نمودن بستر و فضای انجام حسابرسی عملیاتی در سطح شرکت و آمادگی لازم جهت پاسخگویی در حوزه فعالیت به حسابرسان سازمان حسابرسی، برای اولین بار در سطح شرکت دوره حسابرسی عملیاتی برگزار شد.
این دوره در راستای آشنایی همکاران با نحوه ارزیابی اثربخشی، کارآیی و صرفه اقتصادی عملیات سازمان و با هدف  ارزش افزایی و بهبود عملیات سازمان و ارائه پیشنهادات از طریق واحد آموزشی انجمن حسابداران خبره ایران با تدریس دکتر علیرضا قاسمی برپا گردید.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.