مبلمان اداری بدون شک بخش مهمی از طراحی محل کار است. شما و همکارانتان ساعتهای زیادی در روز را صرف کار میکنید، این مقدار میزان اهمیت چیزی که از آن صحبت میکنیم را روشن میکند.از طرفی بودجه و فضای محدودی میتواند چالش بزرگی برای شما باشد.
میز و مبل اداری بخش مهمی از کسب و کار شما هستند. شما روی این تجهیزات سرمایه گذاری میکنید تا زندگی کارمندان خود را آسان تر کنید، با مشتریان ارتباط برقرار کنید و به کارآمدی کسب و کار خود کمک کنید، برای اطمینان از عملکرد مؤثر کارمندان خود، عاقلانه است که از طریق مبلمان اداری، اکوسیستم مبتنی بر کار را متعادل نگه دارید. نوع مبلمانی که برای دفتر خود انتخاب می کنید باید برای شما تخصصی باشد و بیشترین راحتی ممکن را برای شما فراهم کند. نکات زیر به شما در انتخاب مبلمان مناسب برای فضای اداری کمک می کند.

نکات مهم سفارش وخرید میز و مبل اداری
فهرست ۶ نکته مفیدی که باید قبل از سفارش میز و مبل اداری بدانید. بدون اتلاف وقت، در اینجا ۶ نکته مهم که باید قبل از خرید مبلمان اداری به خاطر بسپارید، آورده شده است.
همیشه محدودیتهای فضا را در نظر داشته باشید
اندازه دفتر شما به مقدار پولی که باید برای مبلمان داشته باشد مرتبط است. در عین حال، تعداد کارمندان در محل کار شما نیز باید به درستی در نظر گرفته شود. اگر محل کار شما چند کارمند را در یک فضای کوچک در خود جای داده است، میتوانید به سراغ میزهای اداری مشترک بزرگتر بروید( به فضای خود فکر کنید) همه مبلمانهای اداری برای همه فضاها مناسب نیستند، بنابراین اقلامی را انتخاب کنید که مناسب دفتر کار شما و سبک کاری شما باشد. میز مدیریتی که در یک نمایشگاه بزرگ عالی به نظر میرسد، در یک دفتر کوچک جاگیر خواهد بود. بنابراین برنامه ریزی فضا را به عنوان اولین قدم در نظر بگیرید، چه به تنهایی برای تغییرات طراحی فضای اداری خود تصمیم گیری میکنید چه با کمک یک طراح فضای اداری.
جا دادن تعداد زیادی از کارمندان در یک فضای اداری کوچک باعث ازدحام میشود و باید تعداد میزهای اداری افزایش یابد. اطمینان حاصل کنید که مبلمان اداری که انتخاب کردهاید متناسب با فضا و متراژ اتاق باشد و فضای کافی برای باز کردن فایلها و کشوها وجود داشته باشد. همچنین افراد باید فضای کافی برای رفتن به میزهای خود و ورود و خروج از دفتر را داشته باشند.
میز و مبل اداری باید متناسب با نیاز شما باشد
نکته مهم دیگری که باید به آن فکر کنید عملکرد است. همه فضاهای اداری یکسان نیستند و شما باید نگاهی بیندازید که واقعاً به چه مبلمان اداری برای انجام چه کارهایی نیاز دارید. یک میز اداری شیک با ظاهر شیک لزوماً همیشه در زمینه همه نیازها کاربردی نیست. برخی از صندلیها و میزهای اداری زیبا ممکن است به زیبایی یک کاتالوگ پرزرق و برق فضای شما را تزئین نکنند، در چنین شرایطی آیا چنین مبلمان اداری برای دفتر شما مناسب است؟ همیشه فرهنگ کار و ماهیت کار خود را هم در نظر داشته باشید. اقلام اضافی مبلمان اداری مانند کابینتهای ذخیره سازی، قفسههای کتاب و پایههای کامپیوتر را نیز فراموش نکنید زیرا این موارد عملکرد، ارگونومی و فضای ذخیره سازی بیشتری را برای دفتر شما فراهم میکنند.

همیشه ضریب راحتی را در نظر بگیرید
هنگامی که برای خرید یا سفارش مبلمان اداری اقدام میکنید، باید برای راحتی و شادی کارمندان خود اهمیت بدهید. احتمال زیادی وجود دارد که تیم شما متشکل از کارمندان بدخلق و بداخلاقی باشد که عادت نداشته باشند که در اتاقک ها یا میزهای نامناسب گیر بیافتند. چنین حالتی میتواند منجر به رفتار آشفته در آنها شود که میتواند بر بهرهوری و عملکرد آنها هم تأثیر منفی بگذارد. نیروی کار ناراضی به هیچ وجه به اهداف نمیرسد و علاقه زیادی برای حضور در محل کار ندارد. مطمئناً هیچ کارفرمایی همچنین چیزی را نمیخواهد!
بودجه از اهمیت بالایی برخوردار است
قیمت تقریباً همیشه مهمترین چیز برای یک تجارت است. گزینههای مبلمان اداری شما بسته به پولی که باید خرج کنید متفاوت خواهد بود. این بدان معناست که شما باید تجهیزاتی را خریداری کنید که نیازهای شما را برآورده کند. اما به خاطر داشته باشید که میخواهید روی مبلمان اداری باکیفیتی سرمایهگذاری کنید که در صورت امکان، مطمئناً دوام مناسبی نیز داشته باشند. بودجه عامل مهمی است که باید در مورد آن فکر کنید. از این گذشته، طراحی و ارگونومی دفتر شما تنها به آن بستگی دارد. قبل از گرفتن یک تصمیم عجولانه به این فکر کنید که چقدر باید برای مبلمان دفتر جدید هزینه کنید؟ چه وب سایتهایی بهترین مبلمان اداری را به صورت آنلاین ارائه میدهند؟ برای شروع تلاش، رقمی در نظر بگیرید که نوع، کیفیت و کمیت مبلمان اداری را پوشش دهد. بودجه تعیین کنید. محاسبه کنید که چقدر میتوانید برای مبلمان و لوازم جانبی خرج کنید تا جستجوی خود را در مکانهای مناسب متمرکز کنید. شما با نگاه کردن به فروشندگان در محدوده قیمتی خود زمان خرید را به حداکثر میرسانید و اگر تصمیم به خرید چیز فوقالعادهای داشته باشید، دقیقاً میدانید که چقدر میتوانید خرید کنید.. هنگامی که روی بودجه خود متمرکز شدید، به دنبال بهترین شرکتهای مبلمان با بالاترین کیفیت باشید که محدودیتهای بودجه و منابع شما را برآورده کند.

میز و مبل اداری: ستون فقرات یک دفتر
صندلیها ستون فقرات ظریف هر سازمانی هستند زیرا کارمندان در اکثر محلهای کاری ساعتها پشت میز و صندلیهای خود مینشینند. طبیعی است که به دنبال صندلیهای اداری بسیار راحت و قابل تنظیم باشید. اگر در انتخاب نوع مناسب صندلی گیر کردهاید، میتوانید صندلی اداری را به صورت آنلاین خریداری کنید و با جستجو شک و تردیدهای خود را برطرف کنید. دقت داشته باشید که راحتی را در اولویت قرار دهید. حتی شیکترین صندلیها نیز اگر به کمر شما آسیب برسانند، باعث پشیمانی خریدار میشوند، بنابراین به دنبال صندلیها و میزهای اداری ارگونومیک باشید. ارزیابی ارگونومیک تنظیمات فعلی شما ممکن است محل خوبی برای شروع باشد و به یاد داشته باشید که راحتی ارتباط تنگاتنگی با بهرهوری دارد. مبلمان اداری ارگونومیک یک سرمایهگذاری تجاری مناسب است که نیازی به شکستن بانک نیست.




نظر شما