۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 777445

تیم ملی ایتالیا در زمین ایرلند شمالی به مصاف این تیم رفت تا آخرین بازی مرحله انتخابی جام جهانی را برگزار کرده و با کسب پیروزی به صورت مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.

ایتالیا آویزان از ریسمان!

برخلاف ایتالیا که در باز کردن دروازه ایرلند تا پایان بازی توفیقی نداشت و با ارائه یک بازی ناامید کننده، زمین بازی را با تساوی صفر بر صفر ترک کرد، سوئیسی‌ها موفق شدند برد مقتدرانه‌ای را در خانه رقم زده و بلغارستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهند و به عنوان تیم اول به طور مستقیم راهی قطر شوند.

ایتالیا حالا باید برای کسب سهمیه حضور در قطر راهی رقابت‌های پلی‌آف شود تا در رقابت با ۱۱ تیم دیگر بتواند یکی از سه سهمیه صعود به جام جهانی را به خود اختصاص دهد.

روزنامه مطرح گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا پس از تساوی این تیم برابر ایرلند و عدم صعود به جام جهانی تیتر زد: «عجب کابوسی».

آن‌ها همچنین به مصاحبه مانچینی در صفحه اول خود اشاره کردند که گفته بود ایتالیا قطعاً به جام جهانی رفته و قهرمان خواهد شد. « دیدار مقابل بلغارستان اولین دیدار در ماه سپتامبر بعد از تنها دو هفته از سری آ بود؛ بنابراین این دیدارها همیشه دشوارترین هستند. ما مقابل سوئیس هم شانس داشتیم که در هر دو دیدار به پیروزی برسیم. اکنون باید برای دیدارهای ماه مارس آماده شویم و با اعتماد به نفس به پلی‌آف برویم. ما در ماه مارس به جام جهانی می رویم و امیدوارم که قهرمان هم بشویم».

بونوچی،کاپیتان آتزوری هم پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« اول از همه به مسابقات ماه مارس فکر می‌کنم. کار دیگری از دست ما برنمی‌آید. فقط باید به فکر مارس  و دیدارهای سختی که در پیش داریم باشیم. ما نیاز داریم باطری‌هایمان را از نظر فیزیکی و روحی دوباره شارژ کنیم».

کوریره دلو اسپورت، دیگر روزنامه مطرح ایتالیایی، نیز عدم صعود آتزوری به جام جهانی را با تیتر « آویزان با ریسمان » توصیف کرد.این روزنامه همچنین به عملکرد خوب ایرلند شمالی و موقعیت گلزنی معدود ایتالیا اشاره کرد و از پرتغال، سوئد، اتریش، لهستان و روسیه به عنوان حریفان احتمالی این تیم نام برد.توتو اسپورت هم با تیتر «ما به ایتالیای متفاوتی نیاز داریم » نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.آن‌ها معتقد هستند مانچینی باید هرچه سریع‌تر فکری برای حل مشکل گلزنی ایتالیا انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.