سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری سفر هوایی از هفت کشور به مقصد ایران را ممنوع اعلام و به شرکت های هواپیمایی نسبت به اجرای این موضوع یاداوری کرد .

شرکت های هواپیمایی از پذیرش مسافر از هفت کشور آفریقایی اجتناب کنند / موردی از امیکرون در فرودگاه های کشور شناسایی نشده است

رضا جعفر زاده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: سفر هوایی از ۷کشور آفریقای جنوبی، موزامبیک، نامیبیا، زیمبابوه، بوتسوانا، لسوتو و اسواتینی  به ایران ممنوع می باشد.

وی تصریح کرد: به شرکت های هواپیمایی نیز این موضوع اعلام شده است که از پذیرش مسافر از این کشورها خودداری کنند و اگر یک فرد ایرانی به صورت چند پرواز و با مبدا این کشورها به ایران سفر کرده باشد باید ۱۴روز در قرنطینه به سر ببرد .

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: شرح وظایف بهداشت مرزی در فرودگاه ها  مشخص است و به طور مرتب نیز دستورالعمل های جدید اعلام می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون موردی از امیکرون در فرودگاه های کشور شناسایی نشده است، بیان داشت: هر محدودیت جدید در فرودگاه های کشورکه باید توسط بخش هوایی اجرا شود  توسط ستاد کرونا  تعیین و به سازمان هواپیمایی ابلاغ می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.