فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با بیان اینکه هوشمندسازی مرزها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: اقدامات مختلفی را در حوزه الکترونیکی شدن تجهیزات مرزبانی آغاز کرده ایم که امیدواریم طی سال های آینده همه تجهیزات را هوشمند و الکترونیکی کنیم.

بازدید فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از قدس آنلاین/ سردار شجاع: هوشمندسازی مرزها در دستور کار قرار گرفته

سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» در حاشیه بازدید از تحریریه پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اضافه شدن تجهیزات مناسب و بروز به حوزه استحفاظی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، اظهار کرد: تجهیزاتی از جمله دوربین های حرارتی، رادارهای مختلف در رده بندی و کلاس های متفاوت از جمله این موارد هستند.

وی افزود: ما در بخش افزایش اقدامات در راستای سرعت داده های اطلاعاتی نیاز به اقداماتی داریم که برای این موضوع در حال برنامه ریزی هستیم.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه در کشور ۷۰ درصد کشفیات مواد مخدر به تریاک اختصاص دارد، در خراسان رضوی کشفیات این بخش چگونه است؟، بیان کرد: بله، عمده کشفیات مرزبانی خراسان رضوی نیز مواد مخدر سنتی به ویژه تریاک است که از ابتدای امسال تاکنون تقریبا بالغ بر ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر داشتیم که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد تریاک و ۱۰ درصد حشیش کشف شده افزایش داشته است، البته امسال تولید و کشف مواد مخدر صنعتی نسبت به سال گذشته در خراسان رضوی افزایش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.