رییس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد گفت: ۴۰ درصد ظرفیت تخت‌ها و بخش‌های این بیمارستان آماده ارائه خدمت به بیماران کرونایی در مواجهه با موج جدید احتمالی این ویروس است.

۴۰ درصد تخت‌های بیمارستان شریعتی مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروز  به نقل از دکتر محمدرضا حسینعلی‌زاده گزارش داد: بیمارستان شریعتی مشهد طبق تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با موج ششم شیوع کرونا و مبارزه با ویروس اومیکرون آمادگی کامل دارد، هرچند امیدواریم با تداوم همکاری شایسته مردم با مدافعان سلامت شاهد وقوع موج جدید نباشیم.

وی افزود: در صورت نیاز امکان افزایش تخت‌ها و ظرفیت بخش‌های بیمارستان شریعتی برای بیماران کرونایی وجود دارد، ضمن اینکه در تأمین اکسیژن موردنیاز بیماران کرونایی هم مشکلی نداریم.

رییس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد با تأکید بر اهمیت واکسیناسیون کامل کرونا ادامه داد: از تمامی افرادی که هنوز واکسن نزده‌اند یا دُزهای دوم و سوم واکسن خود را به تأخیر انداخته‌اند، می‌خواهیم هرچه سریع‌تر در این خصوص اقدام کنند.

بیمارستان شریعتی مشهد با ۱۶۰ تخت بستری یکی از بیمارستانهای اختصاصی درمان بیماران کرونایی در موج‌های قبلی شیوع این ویروس بود.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۶ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۹۰ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۳۱ هزار و ۷۰۲ نفر رسیده است.

تاکنون ۶ میلیون و ۴۲ هزار و ۵۸۹ نفر از بیماران نیز بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

همچنین تاکنون ۵۹ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۱۵۰ دُز اول، ۵۲ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۴۰۵ دُز دوم و هشت میلیون و ۳۷۳ هزار و ۴۶۷ دُز سوم واکسن کرونا در کشور تزریق شده و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۲۰ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۲۲ دُز رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.