مدیر مخابرات منطقه مرکزی با تاکید بر اینکه قوانین ومصوبه های یک طرفه، برای توسعه ونگهداری شبکه های مخابراتی مشکل ایجاد می کند گفت: این قوانین باعث عدم توازن بین درآمد و هزینه ها شده است.

قوانین یک طرفه، توسعه ونگهداری شبکه های مخابراتی را مشکل می کند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر مخابرات منطقه مرکزی با تاکید بر اینکه قوانین ومصوبه های یک طرفه، برای توسعه ونگهداری شبکه های مخابراتی مشکل ایجاد می کند گفت: این قوانین باعث عدم توازن بین درآمد و هزینه ها شده است.

علیرضا لطفی افزود: درطی این مدت نه تنها حمایتی از مخابرات به عمل نیامده است بلکه با قوانین ومصوبه های یک طرفه، مشکلات و موانع زیادی در سر راه توسعه ونگهداری شبکه های مخابراتی ایجاد شده است
وی تلفن ثابت را ضرر ده اعلام کرد و ادامه داد: بیش از ۱۲ سال است که تعرفه‌های تلفن ثابت هیچ‌گونه تغییری نداشته و این امر سبب شده تا شرکت مخابرات برای تامین هزینه‌های خود با مشکل مواجه شود.
وی با بیان اینکه افزایش پوشش شبکه تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه اول در سطح استان به طور ویژه در دستور کار مخابرات منطقه مرکزی قرار دارد گفت: با این حال تاسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ تلفن ثابت، اجرای شبکه فیبر نوری، تاسیس و جایگزینی تجهیزات انتقال، اجرای شبکه کابل مسی، توسعه و بهسازی تجهیزات تغذیه نیرو، تاسیس و توسعه پورت دیتا، تاسیس و بهینه سازی سایت همراه اول از جمله طرح‌هایی است که در طی امسال به بهره‌برداری رسیده است.
مدیر مخابرات منطقه مرکزی ادامه داد: با تاسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ تلفن ثابت، ظرفیت هشت هزار و ۱۴۲ شماره تلفن ثابت ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: تاسیس و بهینه سازی ۱۲۹ سایت همراه اول از دیگر پروژه‌هایی است که از ابتدای امسال تاکنون در استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.