انتخابات

معاون استاندار خراسان رضوی بر برخورد قاطع و ضربتی با ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده حریم شهری گناباد تاکید کرد.

 با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهری گناباد برخورد قاطع شود

به گزارش قدس آنلاین، جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرداری‌های گناباد بر برخورد قاطع و ضربتی با ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده حریم شهری گناباد تاکید کرد.

وی گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم این شهر به هیچ عنوان خوشایند نیست و باید نسبت به جمع آوری این ساخت و سازها اقدام شود.

خدایی خاطرنشان کرد: باید با حمایت دادستان عمومی و انقلاب گناباد در یک طرح ضربتی قاطع یک هفته ای با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهری شهر برخورد قاطع صورت بگیرد و حداکثر ظرف یک هفته آینده گزارش ابتدایی اقدامات در این زمینه به صورت مدون به استانداری خراسان رضوی منعکس شود.

وی در ادامه گفت: باید همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی به این منظور به میدان بیاید تا متخلفانی که اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده اند مشاهده کنند با بدنه یکپارچه و به هم پیوسته ای روبه رو هستند.

خدایی افزود: شهرداری‌های مناطق شهری گناباد به عنوان پیشانی اصلی این کار وظیفه خطیری در این زمینه بر عهده دارند و مسوولان مربوطه باید در کنار برخورد قاطع و فوری با ساخت و سازهای غیر مجاز، نیازهای واقعی افراد برای ساخت و سازها برای دامداری و باغ ویلا را شناسایی و برای بررسی بیشتر به کمیسیون فنی کارگروه زیربنایی استانداری خراسان رضوی ارسال نمایند. ساخت و سازها و اجرای طرح‌های عمرانی و احداث مسکن باید متناسب با هویت واقعی شهرها انجام شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.