پیشنهاد سردبیر

مشاور رئیس شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن گفت: معیارهای غرب در قبال بحران‌ها دوگانه است و برخورد آنها با مسأله اوکراین و یمن نمونه آن است.

گلایه مقام یمنی از معیارهای دوگانه در قبال اوکراین و یمن

به گزارش قدس آنلاین، عبدالإله محمد حجر، مشاور رئیس شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن در امور دیپلماتیک، اظهار کرد: رنج ملت یمن از آغاز تجاوز به این کشور در مارس ۲۰۱۵ آغاز شد و هنوز ادامه دارد.

وی افزود: در پی ممانعت ائتلاف سعودی از ورود کشتی‌های حامل مشتقات نفتی به بندر الحدیده باوجود داشتن مجوز سازمان ملل ویژه تفتیش و نظارت، این رنج بیشتر و بخش بهداشتی یمن فلح شد و قیمت‌ها بالا رفت.

عبدالإله محمد حجر در ادامه تصریح کرد: معیارهای غرب در قبال بحران‌ها دوگانه است و برخورد آنها با مسأله اوکراین و یمن نمونه این برخورد دوگانه است.

وی افزود: در اکثر کشورهای عربی نظام‌های وفادار و وابسته به آمریکا حکومت می‌کنند. مواضع این طرف‌ها در قبال یمن و ملت آن شرم‌آور است زیرا از کشورهای عضو ائتلاف سعودی-آمریکایی-اماراتی حمایت می‌کنند.

این مقام یمنی در پایان گفت: دشمنان یمن همانطور که می‌دانند ما آنچه می‌گوییم را انجام می‌دهیم. زمان و مکان ضربات ما عنصر غافلگیری را در نظر می‌گیرد و از بخش اطلاعات بهره می‌گیرد. ان شاءالله جهان(که اکنون مشغول سفیدپوستان اوکراینی است) با ناله و فریاد کشورهای ائتلاف از خواب بیدار می‌شود، روزی که مؤمنان خوشحال می‌شوند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.