مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در آستانه سال نو، پنج پایگاه موقت نظارتی اصناف بویژه در اطراف حرم مطهر رضوی مستقر و نظارت ویژه بر عرضه کالا و خدمات آغاز شد.

پایگاه های موقت نظارت نوروزی بر اصناف در مشهد مستقر شد

به گزارش قدس انلاین، امیر دلداری  افزود: سه پایگاه از این تعداد ویژه فروشندگان اطراف حرم مطهر رضوی منظور شده است که یکی در میدان بیت المقدس، یکی در خیابان طبرسی جنوبی و دیگری در خیابان بهجت قرار دارد.

وی بیان کرد: ۲ پایگاه نظارتی دیگر نیز در میدان بار سپاد و دیگری در محل اتاق اصناف واقع در خیابان شهید صادقی مستقر شده اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این پایگاه ها تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ فعال هستند و مردم بویژه زائران می توانند با مراجعه حضوری به این پایگاه ها نسبت به اعلام شکایات خود اقدام کنند.

دلداری اظهار داشت: همچنین روزانه ۴۰ گروه بازرسی دو نفره متشکل از بازرسان اصناف با همکاری نیروهای بسیج بر نحوه عرضه کالاها، رعایت پروتکلهای بهداشتی، رعایت سود مجاز توسط فروشندگان، صدور صورت حساب، درج قیمت بر روی کالا و رعایت قیمت مصوب برخی کالاهای اساسی در بازار و رسیدگی به شکایات مردمی نظارت دارند.

وی اضافه کرد: گروه های بازرسی علاوه بر نظارتهای روزانه خود، گشتهای مشترکی را نیز با همکاری مرکز بهداشت و برخی از دستگاه های نظارتی در شهر انجام می دهند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: شهروندان و زائران می توانند در تماس با شماره ۳۱۷۳۰ و ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ شکایتهای خود از صنوف را ثبت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.