شبکه عبری‌زبان "کان" گزارش داد که تل‌آویو با قاهره به منظور تضمین امنیت اسرائیلی‌هایی که برای گذراندن تعطیلات عید "پسح" در صحرای سینا حضور دارند، هماهنگ است.

هماهنگی تل‌آویو با قاهره برای تضمین امنیت اسرائیلی‌ها در صحرای سینا

به گزارش قدس آنلاین، شبکه "کان" رژیم صهیونیستی گزارش داد، موسسه امنیتی اسرائیلی از نزدیک ورود شهروندن اسرائیلی به سینا را به منظور تضمین امنیت ده‌ها هزاران تن که وارد آن شده و پیش‌بینی می‌شود به آن منطقه بروند، دنبال می‌کند.

این شبکه عبری زبان همچنین اعلام کرد، فرماندهی جنوب ارتش اسرائیل در امتداد محورهای این سفر در منطقه گذرگاه مرزی "طابا" در بالاترین حالت آماده باش قرار دارد.

این شبکه اسرائیلی گزارش داد، آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی دستورالعمل‌هایی را در خصوص افزایش تلاش‌های اطلاعاتی درباره گروه تروریستی داعش در سینا صادر کرده است و برخی از اطلاعات از طریق موسسه امنیتی اسرائیلی به مصر منتقل شده است.

بیش از ۵ هزار اسرائیلی روز یکشنبه برای گذراندن تعطیلات عید پسح که روز جمعه آغاز شده و یک هفته ادامه دارد، وارد سینا شدند.

روز یکشنبه اولین پرواز مستقیم از شرکت هواپیمایی "العال" به فرودگاه بین‌المللی "الشیخ" مصر انجام شد.

مصر و رژیم صهیونیستی در مارس گذشته برای راه‌اندازی یک خط هواپیمایی مستقیم بین فرودگاه "بن غوریون" در تل آویو و فرودگاه "شرم الشیخ" مصر به اتفاق نظر رسیدند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.