۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: 796033

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در راستای انتقال پادگان ارتش می‌توانیم از ظرفیت فراهم آمده برای ایجاد شهرک سینمایی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در قالب فرهنگسرا و مرکز فرهنگی شهری مشهد بهره بگیریم.

ایجاد شهرک سینمایی مشهد در پادگان ارتش؟

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن منصوریان در سخنانی پیرامون ظرفیت‌هایی که به واسطه انتقال پادگان ارتش در مشهد فراهم خواهد شد، اظهار کرد: خوشبختانه پس از ۱۷ سال گره انتقال پادگان ارتش باز شده و بدین واسطه شاهد انتفاع مردم در سهولت رفت‌وآمدها خواهیم بود. توافقات لازم در راستای انتقال پادگان ارتش صورت پذیرفته است و در این راستا به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این پادگان بهره‌مند شویم.

 وی افزود: صرف نظر از سرانه‌های خدماتی که به منطقه تعلق می‌گیرد، ساختمان‌هایی در پادگان ارتش وجود دارد که از ظرفیت تاریخی بهره‌مند بوده و هویت انقلاب اسلامی در آن مشهود است. بر این اساس می‌توانیم از ظرفیت فراهم آمده برای ایجاد شهرک سینمایی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در قالب فرهنگسرا و مرکز فرهنگی شهری بهره بگیریم تا عموم مردم مشهد بتوانند از این بستر فراهم آمده بازدید به عمل آورند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد تصریح کرد: ساختمان‌های داخل پادگان ارتش، تاریخی و قابل استفاده است و از این رو می‌توانیم بستر فرهنگی مناسبی برای مشهد فراهم آوریم. همچنین سالن و زمین‌های ورزشی این پادگان می‌تواند با حفظ کاربری خود در اختیار مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.