انتخابات

سخنان روز گذشته رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه خشم رسانه های صهیونیست را برانگیخت تاجایی که آنها خواستار ترور «یحیی سنوار» شدند.

واکنش غضبناک صهیونیست‌ها به سخنان مقام حماس/ سنوار را ترور کنید!

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های صهیونیستی در پی سخنرانی شب گذشته یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه، واکنش‌های تندی علیه وی اتخاذ کرده‌اند.

این رسانه‌ها ضمن ابراز نارضایتی و خشم خود از این سخنان، یحیی سنوار را یک چالش برای رژیم صهیونیستی توصیف کرده که تبدیل به یک خطر واقعی برای این رژیم شده است. در همین رابطه، «دانا بن شمعون» تحلیلگر صهیونیست نوشت: یحیی سنوار گفت که درگیری‌ها در پایان رمضان تمام نخواهد شد و اگر تجاوزات علیه مسجدالاقصی ادامه داشته باشد، تقابل آنها نیز ادامه دارد. این سخنان بسیار واضح و روشن است و این بار سنوار بدون پرده پوشی مستقیماً تهدیدات خود را مطرح کرده است.

«یونی بن مناحیم» روزنامه نگار صهیونیست نیز در ارتباط با سخنان شب گذشته رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه، نوشت: سخنرانی یحیی سنوار ضعف امنیتی و سیاسی کابینه بنت را آشکار کرد. وی به راحتی به خود اجازه می‌دهد با احساس قدرتی بزرگی که به آن تکیه دارد، اسرائیل را تهدید کند.

«امیر بوخبوط» خبرنگار وبگاه صهیونیستی واللا نیز در این باره نوشت: سنوار می‌گوید آرامش کنونی، موقت است. سخنان وی به این معناست که حماس در حال افزایش توان نظامی و توسعه ذخایر تسلیحاتی خود است و هرگاه که زمان را مناسب بداند حمله را از سرخواهد گرفت.

وبگاه صهیونیستی اکسپرس (نزدیک به دوایر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی) نیز در این باره نوشت: یحیی سنوار یک خطر واقعی برای آینده اسرائیل است. این وبگاه صهیونیستی در ادامه عنوان کرد: لازم است که اسرائیل در نزدیک‌ترین زمان ممکن سنوار را ترور کند، چون آزاد کردن وی از زندان‌های اسرائیل باعث ایجاد تحولات ریشه‌ای در دو عرصه فلسطینی و منطقه‌ای شده که برخلاف منافع تل‌آویو بوده است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.