رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تأکید کرد: این نهاد، با تمام توان و امکانات در کنار دولت مردمی آیت‌الله رئیسی آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

بختیاری: کمیته امداد تمام‌قد در کنار دولت برای خدمت به مردم ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین، «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز سه‌شنبه همراه با جمعی از مدیران و معاونین این نهاد، با حضور در پاستور از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بازدید کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ابتدای این بازدید در سالن پذیرش مراجعات حضوری مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره و بی‌واسطه با برخی مراجعان مردمی به بررسی مشکلات آنها پرداخت و سپس با حضور در سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۱۱ پای درددل تعدادی از کسانی نشست که با این مرکز تماس گرفتند.

در جریان این دیدار به‌منظور هم افزایی و هماهنگی‌های بیشتر مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و کمیته امداد، نشستی با حضور مدیران این دو مجموعه خدمت‌رسان به مردم برگزار و پس از ارائه گزارش‌ عملکرد و برنامه‌های دو طرف و تبادل نظر در راستای اهمیت رفع دغدغه‌های مردم تصمیماتی اتخاذ شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این دیدار تأکید کرد نهاد متبوعش با تمام توان و امکانات در کنار دولت مردمی آیت‌الله رئیسی آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

کسب بالاترین رتبه‌ی ایجاد رضایت مردمی توسط کمیته امداد

حجت‌الاسلام «احمد صالحی» نیز با اشاره به تشکیل بیش از ۳۰ میز ارتباطات مردمی دستگاهای اجرایی در جریان سفرهای استانی رئیس جمهور و هیأت دولت برای پاسخگویی چهره‌به‌چهره با مردم، از عملکرد مؤثر و مفید رئیس و مدیران کمیته امداد در همراهی و همیاری مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و کسب بالاترین ارزیابی در ایجاد رضایت‌مندی مردمی قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.