رئیس سازمان حج و زیارت کشور اعلام کرد: نخستین کاروان حجاج ایرانی از تهران روز یکشنبه ۲۲ خرداد به سرزمین وحی اعزام می شوند.

۲۲ خرداد نخستین کاروان حجاج ایرانی به سرزمین وحی اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین، سیدصادق حسینی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل اعلام کرد: اعزام های ما طبق برنامه انجام می شود و گروه پیشرو هم اکنون در مکه و مدینه هستند و تمهیدات مقدماتی را انجام می دهند.

وی افزود:  گروه دوم که شامل ۴۶۰ نفر هستند طی ۲ روز آینده اعزام می شوند و این گروه متشکل از پزشکان و پرستاران و کادر درمان هستند که باید مقدمات برپایی کلینیک ها را فراهم کنند.

به گفته حسینی، کل زائران ایرانی امسال حج به همراه مجموع عوامل ۳۹ هزار و ۶۰۰ نفر هستند که از ۱۸ ایستگاه پروازی و در قالب ۲۹۸ کاروان اعزام می شوند.

آخرین خبر از واکسیناسینون حجاج

وی در مورد واکسیناسیون زائران ایرانی نیز گفت: واکسن های ایرانی چون در سبد واکسن های قابل تایید کشور مقصد نبود و برخی از زائران واکسن های برکت زده بودند بلافاصله برای تزریق واکسن سینوفارم فراخوان دادیم و خوشبختانه این واکسن به زائران تزریق شد.

رییس سازمان حج و زیارت کشور خاطرنشان کرد: واکسن فلج اطفال بزرگسالان و مننژیت که برای برخی کشورها از جمله ما در نظر گرفته بودند نیز به زائران تزریق شد.

وی یادآور شد: تمامی امور از جمله واکسیناسیون برای افرادی که مدینه اول هستند، انجام شده و برای دیگر زائران قبل از اعزام انجام می شود.

انتهای یپام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.