مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی گفت: با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، زمین‌های ورزشی چند منظوره که با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار آماده‌سازی شده، افتتاح خواهد شد.

افتتاح زمین‌های ورزشی چند منظوره آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم که صبح فردا با حضور جمعی از مسئولان ملی، استانی و شهری برگزار می‌شود، دو زمین چندمنظوره ورزشی شهید دارایی و شهید اصلانی واقع در شهرک شهید رجایی و بلوار توس مشهد به بهره‌برداری خواهد رسید.
افزایش سرانه ورزشی مناطق کم‌برخوردار
مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی در این باره گفت: آستان قدس رضوی با هدف افزایش سرانه ورزشی مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد مقدس و انجام رسالت محرومیت زدایی، دو پروژه ورزشی جدید را که توسط موسسه تربیت بدنی آماده‌سازی شده، در دو منطقه شهرک شهید رجایی و بلوار توس افتتاح خواهد کرد.
یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین چندمنظوره
 علیرضا تاج فیروز درباره جزئیات این پروژه‌ها گفت: پروژه اول، مرحله جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در شهرک شهید رجایی که شامل یک زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال و یک زمین چندمنظوره والیبال و بسکتبال است.
به گفته تاج فیروز، مجموع مساحت این دو زمین ۲۳۰۰ مترمربع است و برای تجهیز آنها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
سه زمین ورزشی برای اهالی توس
 وی درباره پروژه بلوار توس مشهد نیز گفت: زمین چندمنظوره ورزشی در مجاورت گود مهدی‌آباد واقع در توس ۵۵ نیز، شامل زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، زمین چمن مصنوعی فوتسال، و زمین‌های چند منظوره والیبال و بسکتبال است.
تاج‌فیروز افزود: مساحت این پروژه نیز ۳۶۴۰ متر مربع بوده و برای تجهیز این زمین‌ها نیز ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
شایان ذکر است این پروژه‌ها توسط بنیاد کرامت رضوی با مشارکت بنیاد علوی و شهرداری مشهد آماده بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.