انتخابات

جعفرسلمانی که فصل پیش آمار چهار گل زده را از خود به جا گذاشت و از مهاجمانی همچون آرمان رمضانی و ارسلان مطهری هم بیشتر گل زد، حالا به یک سوژه مهم مبدل گشته و مدیران باشگاه استقلال درتلاشند قرارداد بلندمدتی را با او منعقد کنند.

استقلال دنبال تمدید ۳ ساله با سلمانی

به گزارش قدس آنلاین، جعفرسلمانی که فصل پیش آمار چهار گل زده را از خود به جا گذاشت و از مهاجمانی همچون آرمان رمضانی و ارسلان مطهری هم بیشتر گل زد، حالا به یک سوژه مهم مبدل گشته و مدیران باشگاه استقلال درتلاشند قرارداد بلندمدتی را با او منعقد کنند.

سلمانی که از پرتغال به استقلال پیوست در زمان حضور دراین تیم با انتقادهایی از سوی رسانه‌ها مواجه بود و بسیاری براین باور بودند او نمی‌تواند در استقلال مهره قابلی باشد، اما سلمانی در همان اولین بازی فصل تیمش گل زد و نگاه‌ها را به سمت و سوی خود کشاند. این درخشش البته مقطعی نبود.

سلمانی در بازی‌های بعدی استقلال نیز درخشش محسوسی از خود به یادگار گذاشت تا جایی که تبدیل به یکی از موفق‌ترین بازیکنان فصل استقلال شد. شاید هیچ کس تصورش را نمی‌کرد بازیکنی که از سوی پرتغالی‌ها پس زده شده بود دراستقلال این گونه بدرخشد؛ اما سلمانی راه را به درستی پیمود و حالا نیز مدیران استقلال قصد دارند یک قرارداد سه ساله بلندمدت را با او منعقد کنند تا خیالشان بابت داشتن یک بازیکن با تجربه و کاربلد درجناح چپ راحت باشد.

گرچه سبک بازی سلمانی آن چنان پرهیچان نیست؛ اما حضور به موقع در صحنه‌ها و جای‌گیری‌های مناسب درمیان مدافعان حریف و همچنین شم بالای گلزنی مدیران استقلال را به سمت تمدید قرارداد بلندمدت با این بازیکن کشانده است.

از طرفی ساپینتو نیز از عملکرد سلمانی در اردوی ترکیه ابراز رضایت کرده و از مدیران باشگاه استقلال خواسته تمدید قرارداد با این بازیکن را در اولویت کاری خود قرار دهند. در واقع سران باشگاه استقلال قصد دارند علاوه براینکه خیال خود را درجناح چپ آسوده ‌کنند، از انتقال احتمالی سلمانی به دیگر تیم‌ها نیز پول خوبی به جیب بزنند که باید دید این هدف محقق خواهد شد یا خیر.

خبرنگار: حمیدرضاعرب

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.