پیشنهاد سردبیر

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از تسهیل صدور مجوزهای گازرسانی خبر داد.

دولت سیزدهم عملیات گازرسانی را آسان تر کرده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم مایلی رستمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه در گذشته صدور برخی مجوزها تا ۳ سال زمان می برد، اظهار داشت: با نظارت دقیق استاندار مازندران، عملیات گازرسانی آسان تر شده است
وی افزود: در بازدید استاندار از منطقه هزارجریب نکا، قول گازرسانی به ۱۲ روستای منطقه در مدت ۳ ماه را اعلام کردیم که با تلاش های صورت گرفته در مدت ۲ ماه این روستاها گازدار شدند و شهرستان نکا بعنوان شهر سبز اعلام شد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعلام کرد ۹۵ درصد خانوارهای روستایی استان از گاز برخوردارند.
وی با اشاره به اینکه در هفته دولت ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی را آغاز می کنیم که مهم ترین این پروژه ها؛ خط تغذیه ارتباطی بین دودانگه و چهاردانگه، خط تغذیه لاریجان، ادامه گازرسانی به روستاهای سه هزار تنکابن، احداث خط تغذیه جواهرده و خط تغذیه جنوب پل سفید به ورسک هستند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با روند طرح بهینه سازی موتورخانه با اعلام اینکه روند فعلی کند است، گفت: تاکنون ۱۳۰ موتورخانه بهینه شدند.
مایلی رستمی اضافه کرد: متاسفانه در این بخش پیمانکار نداریم و با تفاهم با تعمیرکاران تلاش می کنیم تا پایان سال یکهزار موتورخانه بهینه شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.