پیشنهاد سردبیر

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در هفته دولت ۹۲۶ طرح گازرسانی با اعتبار۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

۹۲۶ طرح گازرسانی در خراسان رضوی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری افزود: همزمان با هفته دولت امسال در بخش روستایی استان افتتاح و بهره برداری طرح گازرسانی به ۶۰ روستا و آغاز عملیات اجرایی در ۶۵ روستای دیگر انجام می شود. همچنین در حوزه شهری نیز در راستای اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، پروژه گازرسانی به شهر باجگیران به عنوان تنها شهر فاقد گاز استان به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که در مجموع با آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری طرح های امسال بیش از ۱۴ هزار خانوار شهری و روستایی جدید در خراسان رضوی از نعمت گازطبیعی بهره مند خواهند شد افزود: اعتبار طرح های گازرسانی بخش شهری و روستایی استان در هفته دولت امسال رقمی بالغ بر ۶۴۱ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در حوزه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در هفته دولت امسال ۲۲۰ مورد افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۸۰ واحد تولیدی صنعتی استان با مجموع اعتبار ۴۰۳ میلیارد تومان آغاز می شود.

افتخاری افزود: با بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸۰۰ طرح گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان ۵۰ میلیون لیتر در سال ظرفیت جایگزینی مصرف فرآورده های مایع ایجاد شده که با فروش آن امکان ارزآوری برای کشور ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.