فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بازدید از اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان از خدمت رسانی مضاعف پلیس رضوی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

خدمت رسانی مضاعف پلیس رضوی به زائران اربعین حسینی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" محمدکاظم تقوی" امروز با حضور در جمع مراجعان به اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی با زائران اربعین حسینی دیدار و نحوه خدمت رسانی پلیس را بررسی کرد.
وی با اشاره به خدمات مضاعف پلیس رضوی تلاش گسترده کارکنان اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی تشکر کرد و گفت: پس از هماهنگی های به عمل آمده با افزایش اماکن، سیستم و کاربر سعی کردیم خدمات رسانی سریع تری را به مردم عزیز ارائه کنیم.
سردار تقوی تصریح کرد: قطعا آن چه در توان انتظامی استان باشد برای راندازی کار مردم عزیز انجام می شود و برای انجام سریع کار شهروندان کم نخواهیم گذاشت.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان از مردم خواست؛در طول سال کارهای مربوط به تمدید گذرنامه خود را انجام دهند و به روزهای آخر واگذار نکنند تا شاهد افزایش جمعیت نباشیم و بتوانیم خدمات رسانی سریعتری به عزاداران اربعین حسینی(ع) ارائه کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.