معاونت امور دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اسامی دستگاه‌ها، گروه‌های مردمی و ستادهای برتر در اجرای قانون عفاف و حجاب را معرفی کرد.

دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی برتر در حوزه عفاف و حجاب معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، اجرای قانون عفاف و حجاب مدتی است که در دستگاه‌های دولتی آغاز شده و به گفته ستاد امر به معروف و نهی از منکر برخی از این دستگاه‌ها در اجرای قانون کوشا بوده و برخی هم کوتاهی کرده‌اند.

نهادهای برتر حاکمیتی

این ستاد اسامی دستگاه‌های برتر و همچنین گروه‌های جهادی مردمی و ستادهای امر به معروف و نهی از منکر برگزیده را به این شرح اعلام کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سازمان انرژی اتمی ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت‌ امور اقتصاد و دارایی به عنوان دستگاه‌های موفق در اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب معرفی و از رؤسای شورای‌های امر به معروف و نهی از منکر این دستگاه‌ها تقدیر به عمل آمد.

لوح تقدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در همین ارتباط به محمدهادی زاهدی‌وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، علی صالح‌آبادی رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور اهدا شد.

گروه‌های مردمی برتر در حوزه عفاف و حجاب

همچنین از گروه‌های جهادی مردمی برتر و در واقع ناظران مردمی حوزه عفاف و حجاب نیز تقدیر به عمل آمد که طی آن آقایان مصطفی امیری و غلامرضا مهدی‌زاده و خانم رقیه عباسی جزء جهادگران موفق این عرصه مهم بودند.

معرفی ۳ استان برتر

ستادهای امر به معروف و نهی از منکر برگزیده در حوزه عفاف و حجاب شامل بهمن شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، میثم صابریون دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان و سیدابراهیم میرعباس‌زاده دبیر ستاد امر به معروف استان اردبیل معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.