سید حامد ملکوتی تبار خبرداد: دبیرخانه دومین همایش ملی اربعین شناسی آغاز به کار کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست، مقالات و پژوهش‌های خود را ارائه کنند.

انتشار گسترده پژوهش‌ها، هدف ما از برگزاری همایش اربعین شناسی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید حامد ملکوتی تبار، مدیر هیئت اندیشه ورز اسلام و ادیان، ضمن اشاره به استقبال خوبی که از اولین همایش اربعین شناسی در مشهد شد، بیان کرد : در این سلسله نشست‌ها ۱۶ مقاله علمی از اساتید برجسته کشوری و اصحاب قلم ارائه شد که علاوه بر انتشار از طریق رادیو اربعین و رسانه‌های استانی و کشوری، در نشریه اسلام و ادیان نیز به چاپ خواهند رسید.

وی افزود : استقبال از این نشست‌ها بسیار خوب بود و افراد زیادی از طریق رسانه‌های مجازی و رادیو اربعین آن را دنبال کردند.

ملکوتی‌تبار در ادامه سخنان خود به اهداف این نشست اشاره کرده و افزود:
رویکرد این همایش پژوهشی است و مقالات مورد استفاده قرار گرفته به زودی منتشر خواهند شد. انتشار گسترده این پژوهش‌ها و دستاوردها، هدف عمده ما از برگزاری این جلسات است. پرداخت به موضوع اربعین با رویکردی علمی، عمیق و مستند، از جمله کارهای ارزشمندی است که امیدواریم بعد از این هم مورد استقبال قرار بگیرد.

در پایان، مدیر هیئت اندیشه ورز اسلام و ادیان، پیرامون دومین دوره‌ی نشست‌های اربعین شناسی گفت: دبیرخانه دومین همایش ملی اربعین شناسی از امروز آغاز به کار کرده و افراد صاحب فکر و اندیشه که خواهان ارائه پژوهش‌ها و مقالات خود هستند، می‌توانند در دومین دوره‌ی این سلسله نشست‌ها شرکت داشته باشند.

خبرنگار : محدثه مودی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.