موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

همزمان با افزایش جمعیت مشتاقان زیارت اربعین و نیاز زائران به دریافت خدمات بهداشتی و درمانی، ۴ بیمارستان سیار آستان قدس رضوی در مرز مهران روزانه به حدود ۴۰۰ زائر، خدمت رایگان ارائه می‌کنند.

خدمات رایگان ۴ بیمارستان سیار آستان قدس به زائران اربعین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، امسال نیز همانند سال های گذشته، موکب محوری آستان قدس رضوی در مرز مهران استان ایلام برپا شده و خادمان و خادمیاران رضوی حداکثر توان خود برای خدمت‌رسانی به زائران حاضر در این نقطه مرزی به کار گرفته اند. از جمله خدمات ارائه شده در این موکب، استقرار چهار اتوبوس بیمارستانی است که با پشتیبانی بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مرز مهران فعال شده و خدمات بهداشتی و درمانی اضطراری را به زائران ارائه می‌کند.
با توجه به تراکم زیاد جمعیت در ورودی مرز مهران و گرمای شدید هوا در این منطقه، برخی از زائران دچار افت فشار و گرمازدگی می‌شوند و از همین رو خادمیاران سلامت مستقر در این موکب، به صورت شبانه روزی در حال پذیرش رایگان این زائران هستند.
دو پزشک عمومی و متخصص و پرستاران خبره برای خدمت رسانی به بیماران در این مجموعه درمانی به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و روزانه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ بیمار در این اتوبوس های بیمارستانی پذیرش می‌شوند.
شایان ذکر است ارائه این خدمت به زائران تا پایان شهریور ماه و بازگشت موج زائران اربعین ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.