رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اینک ۳۴ بیمار بدحال مبتلا به ویروس کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری هستند.

۳۴ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های علوم پزشکی مشهد بستری هستند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد پهلوان با بیان این که در ۲۴ ساعت گذشته پنج بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده‌ است افزود: هم اکنون ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۶ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

وی با بیان این که روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا روندی کاهشی است ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت و گزارش نشده است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک میلیون و ۹۱۹ هزار و ۹۸۶ تست آزمایشگاهی انجام شده و ۵۲۹ هزار و ۵۲۱ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۴۹ هزار و ۱۸۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت سه بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۴ هزار و ۴۲۹ تن رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.