همزمان با سالروز انتشار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، همایش ملی «بیانیه گام دوم؛ فکرورزی و آزاد اندیشی» برگزار خواهد شد.

همایش ملی «بیانیه گام دوم؛ فکرورزی و آزاد اندیشی» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی - دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای- قرار است همایش ملی «بیانیه گام دوم؛ فکرورزی و آزاداندیشی» را در راستای ایفای رسالت اقامه عینی و گفتمانی این بیانیه، ۲۲ بهمن ماه برگزار کند.

با توجه به برگزاری این همایش از اساتید، دانشجویان، پژوهشگران دعوت می‌شود تا در این فعالیت با ارسال آثار خود ایفای نقش داشته باشند.

بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر کردند؛ بیانیه‌ای که در آن برای استمرار راه انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای چهل سال گذشته پرداخته شد و در آن با هدف «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» توصیه‌هایی ارائه شد.

در این بیانیه رهبر انقلاب، ملت ایران به ویژه جوانان را مورد خطاب قرار دادند و به توضیح و روشن کردن مسئله برداشتن «گام دوم» به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداختند. ایران پرداخت و چشم‌انداز آینده انقلاب را در بخش‌های مختلفی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد تبیین کرد.

مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، جوانان به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند و فرصت ارزشمندی برای کشور دانسته شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.