۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 819969

وسایل هوشمند بتازگی تحولات بسیاری در زندگی ما ایجاد کردند که در این نوشتار سعی کردیم چند مورد از وسایل رفاهی هوشمند وارد شده به بازار را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با تازه های علم و وسایل هوشمند

بالش هوشمند شیایومی
کمپانی شیایومی به تازگی از محصول هوشمند بسیار جالبی رونمایی کرده که مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته است.این محصول هوشمند به نام MIJIA Smart Pillow از طریق یک حسگر پیزوالکتریک قادر به ثبت دقیق ضربان قلب، خروپف، حرکات بدن و همچنین تنفس است .این بالش هوشمند شیائومی قادر است جزئیاتی از حالات خواب کاربر مانند مدت زمان خواب عمیق را ارائه کند و در ادامه امتیازی به کیفیت خواب فرد می‌دهد. همچنین از طریق بلوتوث به سایر محصولات اکوسیستم شیائومی نیز متصل شود بالش هوشمند شیائومی از ۴ باتری قلمی نیرو می‌گیرد و می‌تواند به واسطه آنها تا ۶۰ روز فعال بماند. در دو اندازه ۱۰ و ۱۲ سانتی‌متری عرضه شده که به دلیل طراحی ارگونومیک استفاده از آن محدود به یک جهت یا طرف خاص نیست.

آشنایی با تازه های علم و وسایل هوشمند

همچنین به ادعای سازنده،می‌تواند در آرام ساختن طبیعی عضلات و ایجاد یک خواب راحت و انرژی بخش موثر باشد. در ضمن روکش قابل شستشوی این بالش نیز علاوه بر لطافت و انعطاف‌پذیری، به لایه محافظ آنتی‌باکتریال نیز مجهز شده است.قیمت آن ۴۳ دلار است.
کفش کتانی هوشمند WAHU
تصویر نوعی کفش کتانی هوشمند را نشان میدهد که ساخن کشور ایتالیا است و امکانات بسیار جالبی دارد.این محصول هوشمند مجهز به انواع فناوری های مختلف اعم از اپلیکیشن های همراه تا روباتیک یکپارچه و بالشتک های مجهز شده به هوش مصنوعی می باشد.کاملا در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و کاربر می تواند به راحتی از طریق اتصال اپلیکیشن بالشتک های کفش به گوشی خود میزان ارتفاع آنها را کم یا زیاد کند .

آشنایی با تازه های علم و وسایل هوشمند

به دلیل وجود فناوری W-LIFT در این محصول مورفولوژی کف های کفش قابل تغییرمی باشد.با استفاده از این کتانی بدون نیاز به پوشیدن کفش های مختلف در طول روز می تواند برای ایستادن و راه رفتن برای ساعت های طولانی از آن استفاده کنید .چرا که کاملا ارگونومیک بوده و از طرفی سیستم هوشمند تعبیه شده در آن کلیه علایم حیاتی و وضعیت مناسب را دایما بررسی می کند.
https://www.geeky-gadgets.com/wahu-smart-sneakers-۰۹-۰۹-۲۰۲۲/

نخستین باتری قابل حمل شرکت شیایومی
شیائومی از اولین منبع تغذیه خود جهت استفاده در محیط‌های بیرونی با نام MIJIA رونمایی کرد، این باتری ۳۷۰ دلاری MIJIA Outdoor Power Supply ۱۰۰۰ Pro نام دارد و با قابلیت‌های خود در کنار محصولات مشابهی از برندهای بزرگ این حوزه مانند انکر قرار می‌گیرد. باتری پرتابل می‌جیا از ساختار «لیتیوم الکترولیت جامد-مایع ترکیبی بهره می‌برد وهمچنین مجموعه باتری داخلی این محصول نیز از استاندارد IP۶۷ برخوردار است و چرخه عمر آن امکان ۱۰۰۰ بار شارژ شدن را فراهم می‌کند.

آشنایی با تازه های علم و وسایل هوشمند
همچنین به فناوری تبدیل‌کننده دوطرفه شارژ سریع هم مجهز است، بدین معنا که می‌تواند شارژ خالی دستگاه متصل شده را ظرف ۵۰ دقیقه به ۸۰ درصد و ظرف یک ساعت و نیم به ۱۰۰ درصد برساند.رابط‌ها و درگاه‌های این باتری قابل حمل می‌جیا از شارژ همزمان ۱۳ دستگاه الکترونیکی پشتیبانی می‌کند.قیمت این محصول ۳۷۶ دلار گزارش شده است.

https://www.gizmochina.com/۲۰۲۲/۰۹/۰۶/mijia-outdoor-power-supply-۱۰۰۰-pro-۲۸۰۰۰۰mah-battery-۱۸۰۰w-output-launched/

شارژر تاشو Mag stack
تصویر شارژر تاشو بسیار جالبی را نشان می دهد که به دلیل قابلیت تاشونده ای که دارد ,محصول بسیار مناسبی برای استفاده در بسیاری از مکان ها می باشد.این شارژر ۳x۱ با سه نقطه شارژ بیسیم همزمان میتواند سه وسیله مختلف از قبیل آیفون ,اپل واچ,ایرپاد شما را شارژ کند.این شارژر تک دستگاهی تاشو,با صرفه جویی در فضا برای گوشی یا هدفون شما ,می تواند به اندازه یک کیف پول تا شود و همراه بسیار کاربردی در سفر باشد.این شارژر بی سیم بوده ولی کابل شارژ هم جهت شارژ سریع تر دارد.کاملا همساز با آیفون های سری ۱۲ و ۱۳ بوده و آن ها به صورت خودکار با تراز مغناطیسی شارژ می کند.مناسب برای شارژ بی سیم هر گونه گوشی با شارژ Qi(اندروید و اپل)بوده ولی با PD شارزر اتومبیل سازگار نیست.

https://www.geeky-gadgets.com/deals-magstack-foldable-۳-in-۱-wireless-cha

مترجم:شادی طباطبایی سیفی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.