پیشنهاد سردبیر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره استعدادیابی کاتی در ۱۴ رشته فرهنگی و هنری خبر داد.

جشنواره استعدادیابی کاتی در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین جوادی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه است، اظهار کرد: مازندرانی های سراسر کشور می توانند آثار خود در زمینه هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و موسیقی در سایت جشنواره بارگذاری کنند.
وی با اشاره به اینکه برگزیدگان جشنواره تا پایان سال مشخص خواهد شد، یادآور شد: جشنواره کاتی در رشته های نقاشی و نگارگری، خوشنویسی، نقاشی خط، تئاتر و نمایش کوتاه، نمایش عروسکی، دوبله و صداپیشگی، تردستی و شعبده بازی، استندآپ، نقالی، مجری گری، آهنگسازی و نوازندگی، خوانندگی و آواز، سرود و تلاوت قرآن و تواشیح برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه گفت: مجتمع نیمه کاره رامسر بعلت ۱۸ سال بلاتکلیفی، فرسوده شده است.
جوادی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی معارض این پروژه بوده است، افزود: با رای دادگاه و مصوبه شورای برنامه ریزی روند ساخت پروژه دنبال خواهد شد.
وی با اعلام اینکه چندین سال پیش ۹۰۰ میلیون تومان برای مجتمع رامسر هزینه شده است، یادآور شد: بخش بتنی و سیمانی مجتمع فرسوده بوده و باید تخریب شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در رابطه با آغاز بکار تالار مرکزی ساری که چندی پیش با حضور وزیر ارشاد به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: پروژه فعلا تحویل موقت شده و باید تشریفات تحویل با حضور نماینده رسمی وزارت ارشاد صورت گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.