کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، روند افزایشی دمای هوا از امروز صبح در استان و کلانشهر مشهد آغاز شده است.

روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، آذر رضایی پور افزود: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی امروز نسبت به روز قبل ۲ درجه سلسیوس افزایش یافته است که این روند تا پایان روز سه شنبه در استان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اواخر هفته نیز با افزایش پدیده ابرناکی، آسمان در بسیاری از نقاط استان ابری خواهد شد که این پدیده، بدون بارش و بارندگی است.

این کارشناس هواشناسی گفت: در حال حاضر آسمان استان صاف و آفتابی است و پدیده خاصی در خراسان رضوی مشاهده نمی شود در عین حال در مناطق جنوبی استان همچنان وزش باد در برخی ساعات ادامه دارد.

رضایی پور افزود: وزش باد در این مناطق تا پایان امروز ادامه خواهد داشت که منجر به کاهش دید و کاهش کیفیت به خصوص در مناطق جنوب شرقی استان خواهد شد.

رضایی افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان و بردسکن با پنج و ۲۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت دمای هوای کلانشهر مشهد با ۲ درجه افزایش، بین ۱۱ تا ۲۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

او ادامه داد: طی این مدت بیشترین وزش باد با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت در شهرستان تایباد ثبت شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.