پروژه گازرسانی به دو روستای وردانه و دوآب از توابع شهرستان دماوند با اعتبار ۱۰میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

طرح گاز رسانی به دو روستای وردانه و دوآب شهرستان دماوند افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، عصر روز پنجشنبه، پروژه گازرسانی به دو روستای وردانه و دوآب از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

پروژه گازرسانی به روستاهای وردانه و دوآب با یک ایستگاه T.B.S با طول شبکه‌گذاری ۲۹۲۰۵ متر، طول خط تعذیه ۱۰۱۷۰ به تعداد انشعابات ۱۰۰ فقره با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران اظهار داشت: گازرسانی روستاها با اخذ دستورات رئیس جمهور در سفر به شهرستان‌ها، هرچه سریعتر اجرا و به بهره‌برداری برسد.

طرح گاز رسانی به دو روستای وردانه و دوآب شهرستان دماوند افتتاح شد



وی ادامه داد: امید است گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی از جمله هویر، دهنار، مومج، لی‌پشت و بولان و تنگه افتتاح شود و ساکنان روستاها قبل از فصل زمستان از انشعابات گاز برخوردار شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک نصب علمک‌های گاز و واگذاری انشعابات با نظارت بخشداران باید هرچه سریعتر اجرا شود و بهانه‌جویی و اتلاف وقت و نارضایتی را شاهد نباشیم تا مردم به معنای واقعی طعم شیرین بهره‌برداری از این نعمت الهی را بچشند.

رسولی نژاد بیان داشت: در برخی نقاط با نصب یک دکل مخابراتی در یک دشت چند روستا از مخابرات برخوردار می‌شوند، امید است علاوه بر مسیر بزرگراه پردیس که چند نقطه کور دارد و با هماهنگی وزارت‌های راه وشهرسازی و مخابرات تا پایان سال این مشکل حل می‌شود، مشکل مسیر ساران به دوآب نیز حل شود.

بررسی مشکلات اهالی محله ساران شهر کیلان و روستای وادان

لازم به ذکر است، مشکلات اهالی محله ساران شهر کیلان نیز روز پنجشنبه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دماوند، معاون فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان دماوند برگزارشد.

از جمله مشکلات اهالی شامل درخواست آسفالت و زیباسازی معابر، روشنایی معابر، کمبود آب شرب، مشکلات عدم صدور سند، بهسازی انهار باغات، عدم کیفیت نانوایی، قطعی تلفن ثابت و حوادث مکرر جانی و مالی جاده کیلان - ایوانکی و ... بود.

همچنین در بازدید از روستای وادان، مشکلات اهالی این روستا شامل آب شرب، دو شیفته بودن مدارس و تاخیر در تکمیل پروژه احداث مدرسه امام صادق(ع)، ساخت‌وسازهای غیرمجاز، واگذاری زمین‌های بنیاد مسکن به غیربومی‌ها، مشکلات دادن انشعابات آب شرب، نیمه کاره ماندن پروژه سالن ورزشی، قطعی تلفن ثابت، نامناسب بودن معابر و ... بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.