مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم‌نامه مشارکت در ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه در روستای میر عبدالله بنجار منطقه سیستان با حضور نماینده انجمن دیپلمات بانوان وزارت امور خارجه به امضا رسید. 

تفاهم‌نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه در روستای میر عبدالله بنجار منطقه سیستان امضا شد

به گزارش قدس آنلاین، میثم لک‌زایی اظهارداشت: در سال‌های اخیر با مشارکت گسترده و همه جانبه خیران بومی و غیربومی، تمام سیستان و بلوچستان به کارگاه ساخت و ساز تبدیل شده و نهضت مدرسه سازی روز به روز توسعه می‌یابد.
وی ادامه داد: انسانهای خیرخواه و نیک اندیش نیز در کنار مسوولان دولتی با تمام توان و با خلوص نیت به میدان آمده و در مسیر رشد و بالندگی فرزندان این سرزمین، گام‌هایی استوار و ماندگار بر می‌دارند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه با مشارکت خیرمدرسه ساز مدرسه‌ای با زیربنای ۴۴۰ مترمربع با هدف بهره‌مندی دانش آموزان روستای میر عبدالله منطقه بنجار از فضای آموزشی استاندارد ساخته می‌شود.
لک زایی ضمن قدردانی از مجموعه‌های مختلف خیریه و انسان‌های نوع دوست در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان سیستان و بلوچستان افزود: بطور میانگین ۵۰ درصد کلاس‌های ساخته شده در سال‌های اخیر با مشارکت گسترده خیران نیک اندیش بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.