روزنامه یدیعوت آحارانوت با انتشار گزارشی اعلام کرد که از آغاز سال جاری میلادی در جریان عملیات‌های مسلحانه فلسطینی‌ها، ۲۵ صهیونیست کشته شده‌اند.

رسانه عبری: ۲۵ اسرائیلی در عملیات فلسطینی‌ها در سال جاری کشته شدند

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» با انتشار گزارشی نوشت که بر اساس اطلاعات و آمار رژیم صهیونیستی، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، ۲۲۰۴ حمله مسلحانه از سوی فلسطینی‌ها انجام شده است و طی آن آن ۲۵ صهیونیست کشته شده‌اند.

بر اساس این آمار و اطلاعات، در سال گذشته که رژیم صهیونیستی به شهر قدیمی قدس و مسجد الاقصی در بیت المقدس و نوار غزه تجاوز کرد، ۲۱۳۵ عملیات فلسطینی انجام شد که در آن ۲۰ صهیونیست کشته شدند. در حالی که در سال ۲۰۱۵، در جریان ۲۵۵۵ عملیات انفرادی با چاقو، ۲۹ صهیونیست کشته شده بودند.

یدیعوت آحارانوت نوشت که در سال جاری میلادی، عملیات‌های مسلحانه‌ای چون تیراندازی در شهرهای بنی براک، بئرالسبع و الخضیره صورت گرفت که عاملات دو عملیات اخیر از ساکنان شهرک حوره در النقب و شهر ام الفح بودند. دو عملیات بئر السبع و الخضیره سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی را که بر روی عملیات علیه کرانه باختری متمرکز بود، شوکه کرد زیرا هر دو عملیات در قلب اسرائیل صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، از آن زمان به بعد، نیروهای رژیم صهیونیستی بر روی منطقه شمالی کرانه باختری و به طور مشخص بر نابلس و جنین متمرکز شدند و طی یورش‌های شبانه، بیش از دو هزار فلسطینی را بازداشت کردند. اما موج‌های بازداشت شمار زیادی از فلسطینی‌ها، عملیات‌های مسلحانه آن‌ها را متوقف نکرد و اشغالگران به مخفی‌گاه‌های فلسطینی‌های مسلح در جنین و نابلس حمله کردند و طی آن شمار زیادی از آن‌ها را به شهادت رساندند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.