مهدی امیرآبادی بازیکن سابق استقلال در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت : خوشبختانه بیشتر نفرات دعوت شده به اردو با کی‌روش کار کرده‌اند ، امیدواریم با فرصتی که تا جام جهانی داریم، کی‌روش بتواند تیم را جمع کرده و از لحاظ روحی، روانی، تاکتیکی و تکنیکی شرایط را به حدی برساند که بتوانیم نتایج آبرومندانه‌ای در جام جهانی کسب کنیم.

مهدی امیرآبادی بازیکن سابق استقلال : نباید حریفان را دست کم گرفت

به گزارش قدس آنلاین مهدی امیرآبادی بازیکن سابق استقلال در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر گفت : خوشبختانه بیشتر نفرات دعوت شده به اردو با کی‌روش کار کرده‌اند ، امیدواریم با فرصتی که تا جام جهانی داریم، کی‌روش بتواند تیم را جمع کرده و از لحاظ روحی، روانی، تاکتیکی و تکنیکی شرایط را به حدی برساند که بتوانیم نتایج آبرومندانه‌ای در جام جهانی کسب کنیم.
وی در مورد تأثیر بازی‌های تدارکاتی مقابل نیکاراگوئه و تونس در آماده‌سازی تیم ملی پیش از جام جهانی گفت : از زمان حضور کی‌روش، دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال انجام دادیم و دو دیدار دیگر نیز پیش‌رو داریم که در همین مسابقات نیز می‌توانیم نقاط ضعف و قوت خود را برای جام جهانی پیدا کنیم ضمن اینکه نباید به این بسنده کنیم که نتایج خوب برابر اروگوئه و سنگال برای جام جهانی کافی است. باید تا شروع جام جهانی نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را ترمیم کنیم تا نتایج خوبی در جام جهانی کسب شود.
وی در مورد اینکه برخی تصور می‌کنند ایران می‌تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند، گفت : شاید برخی تصور کنند به این دلیل که ولز بازیکنان سرشناس خیلی زیادی ندارد یا آمریکا در دیدارهای اخیرش نتایج خوبی کسب نکرده به راحتی مقابل ایران مغلوب می‌شوند اما تیمی که به جام جهانی رسیده لیاقت داشته و بسیار قوی است. اصلاً نباید حریفان خود را دست کم بگیریم.
وی در خصوص اینکه برخی اعتقاد دارند نتایج ضعیف اخیر ولز، آمریکا و انگلیس امید ایران را برای صعود از مرحله گروهی افزایش می‌دهد، اظهار داشت: نمی‌توان به این موضوع استناد کرد. زیرا هر سه تیم مشغول پیدا کردن نقاط ضعف و قوت خودشان هستند. اصلاً نباید به نتایج اخیرشان نگاه کنیم و بگوییم به این دلیل که مقابل اروگوئه برنده شده و از سنگال مساوی گرفته‌ایم قوی‌تر از سه هم گروه خود هستیم. نباید چنین مقایسه‌ای داشته باشیم. همیشه اینگونه بوده که تیم‌های حاضر در جام جهانی از لحاظ سخت‌افزاری، بازی‌های دوستانه و نرم‌افزاری، قوی‌تر از ما بودند اما غیرت، تعصب، تاکتیک‌پذیری و ... ما ایرانی‌ها سبب شده در جام ملت‌ها و جام جهانی نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم در این دوره نیز این اتفاق تکرار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.