سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: فدراسیون والیبال باید با برنامه ۳ یا ۵ ساله یک مربی خوب برای تیم ملی بیاورد هر چند که تاکنون در روند پیشرفت تیم والیبال زنان ناموفق بوده است.

هاشمی: فدراسیون والیبال در تیم ملی زنان عملکرد ناموفقی داشته است

به گزارش قدس آنلاین، مریم هاشمی درباره سطح مسابقات لیگ برتر والیبال زنان اظهار داشت: برنامه‌ریزی خوبی برای تیم والیبال زنان سایپا انجام دادیم و تیم بسیار جوانی داریم. ۹۵ درصد بازیکنان جوان و نوجوان هستند و تنها سه بازیکن بزرگسال در سایپا بازی می‌کنند.

وی افزود: سطح فنی چهار یا پنج تیم مشابه یکدیگر است و با هم رقابت سختی دارند. تیم‌های جدید جوان و آینده‌دار هستند و شاید روی کم‌تجربگی موفق نشوند. امسال بیشترین هدف روی پیشرفت تیم خودمان است و دوست داریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم سایپا عنوان کرد: تیم‌های سریک پیمان و ذوب آهن ملی‌پوشان زیادی دارند و سالهاست با هم کار کردند و باید تیم‌های هماهنگی باشند. ما هم بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه زیادی داریم و سعی کردیم به هماهنگی برسیم. هدف نهایی ما موفقیت در دور برگشت و مرحله پلی‌آف است.

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر جلو می‌رویم اشکالات ما کمتر می‌شود و خطاها نیز پایین‌تر می‌آید و امیدوارم در بازی‌های سخت پیشرفت کنیم.

هاشمی درباره تیم ملی والیبال زنان گفت: اگر فدراسیون بخواهد در ردهای مختلف والیبال زنان موفق باشد باید تیم‌های پایه را به الکساندرا کمپدلی و در کنار آن مربیان ایرانی دیگر بسپرد اما فدراسیون باید فکر اساسی برای رده بزرسگالان کند.

وی اظهار داشت: فدراسیون والیبال باید با برنامه ۳ یا ۵ ساله یک مربی خوب برای تیم ملی بیاورد. مربی که در سطح بین‌المللی مانند ولاسکو باشد تا بتواند تغییرات عمده‌ای را در والیبال زنان ایجاد کند. تیم ملی با ۶ ماه یا یکسال به هیچ تغییری نمی‌رسد. تاکنون هم فدراسیون برای تغییر در تیم ملی والیبال زنان ناموفق بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.