نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهید "حسن تهرانی مقدم" گفت : افکار بزرگ و خدمات بی نظیر این مرد بزرگ، امروز دنیا را متحیر کرده است .

شهید حسن تهرانی مقدم دنیا را متحیر کرده است

به گزارش قدس آنلاین آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : یکسری مسائل و مشکلات وجود دارد که هیچ‌کس منکر آن‌ها نیست، اما در حال حاضر ایران رو به پیشرفت است و به همت مسئولین مشکلات فعلی هم رفع خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ایران در شرایطی قرار دارد که با وجود همین مشکلات بسیاری کشورهای دنیا به حال آن غبطه می‌خورند و با توجه به روند روبه پیشرفت آن، آینده‌ای درخشان در انتظار انقلاب و این کشور است.

وی به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: ۲۰ آبان سالروز شهادت «حسن تهرانی مقدم» پدر موشکی ایران است، فردی که به گردن اسلام و همه ما حق زیادی دارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: به واسطه افکار بزرگ و خدمات بی نظیر این مرد است که امروز دنیا متحیر مانده و اسراییل و آمریکا از قدرت ایران وحشت کرده اند.

وی با اشاره به پیشرفت روز افزون قدرت موشکی ایران گفت: روز به روز موشک‌های کشورمان در حال تکمیل شدن است و نباید افراد بزرگی، چون شهید تهرانی مقدم فراموش شوند.

آیت الله علما با تاکید بر لزوم الهی بودن رفتار انسان، گفت: گفتار و کردار و رفتار ما همگی باید الهی باشد تا بتوانیم یک زندگی الهی و قرآنی را تجربه کنیم.

وی افزود: انس با قرآن حقیقتا راهگشا است و اگر جوانان ما با قرآن مانوس شوند قادر خواهند بود راه درست را به خوبی تشخیص داده و در مسیر هدایت حرکت کنند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) که یک پیرمرد ۸۰ ساله بود توانست با قرآن در برابر قدرت‌های شرق و غرب بایستد و این کتاب آسمانی حقیقتا یک سرمایه است.

آیت الله علما افزود: اگر افراد با قرآن مانوس شوند این کتاب راه را به آن‌ها نشان داده و به آن‌ها می‌گوید که در زمان و مکان مشخص چه وظیفه‌ای برعهده داشته و چه کار باید بکنند .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.