کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از شامگاه فردا(دوشنبه) به طور نسبی دما در خراسان رضوی و مشهد افزایش خواهد یافت و در اواخر هفته نیز سامانه بارشی مجدد استان را فرا خواهد گرفت.

دمای هوا افزایش می‌یابد/ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی از اواخر هفته

به گزارش قدس خراسان آنلاین، زهرا عنایتی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته از ۱۸ ایستگاه باران سنجی (سینوپتیک) فعال این استان، ۱۴ ایستگاه بارش باران را ثبت کرده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بارندگی ها از عصر روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است و تا فردا ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی همین مدت، شهرستان بجستان با ثبت ۷.۲ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی ها را داشته است و پس از آن شهرستان های قوچان و گلمکان در رتبه های بعدی قرار دارند.

عنایتی گفت: بارندگی ها سبب بروز مه گرفتگی در نواحی مختلف استان به خصوص مناطق شمالی خواهد شد و این پدیده تا بامداد فردا ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، قوچان و مه ولات با بیشینه دمای یک و ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و خنک ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت نوسانات دمایی مشهد سه تا ۱۳ درجه سلسیوس ثبت شده است.

وی گفت: دمای هوای کنونی مشهد ۱۰ درجه سلسیوس است و دمای ۲۴ ساعته آینده مشهد بدون تغییر محسوس نسبت به روز گذشته، بین یک تا ۱۳ درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.